dme har vi så to af lige nu, og den store på 4 år og 7 mdr er faktisk værst..

Han skriger lige så snart han ikke får det som han vil have det, og det gider jeg absolut ikke at høre på.. hjemme ved os er det min kæreste og mig der bestemmer, og nej jeg er ikke mor til den store, men derfor bor jeg der også, og så længe han er ved os, er det ligeså meget mig som hans far der bestemmer..
Han kan skrige alt det han vil, men jeg hjælper ham ikke i tøjet når jeg ved han godt kan selv og jeg selv har rigeligt at gøre med den lille på 2 år og 8 mdr som også skaber sig fordi han hellere vil lege med biler end have tøj på..
Til gengæld så erj eg ved at lære hans far ikke at føje ham hver eneste gang han skriger for det er lige præcist hvad han gør.. og det hjælper virkelig ikke på det de dage hvor jeg er alene med dem om morgenen.. men han ved at hvis han bare skriger højt og længe nok så overgiver hans far sig..
Man kan sagtens høre forskel på når han virkelig er ked og når det bare er skrig fordi han ikke gider gøre noget selv..
og når det bare er skrig, ja så får han altså lov at skrige, og det samme gør den lille, for det vil jeg ikke stå model til, i de situationer bliver de sågar sat på værelset og rase ud, og så kan de komme når de er klar til at tale stille og roligt..
vi har snakket med børnehave og vuggestue om hvordan vi takler det, og ja de fleste pædagoger er faktisk enige med os i hvad vi gør, så længe de ikke er ked af det, så er det bare ikke naturligt at gå han og kramme dem glade igen, det gør dem faktisk bare mere frustreret.. så de raser ud, og når de er klar igen, så er jeg også klar igen..
Anmeld