Hjælp/inspiration til stue indretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

L&V

Sillemoar skriver:

fedt billede nederst  hvor er det fra?

Det er mega fedt og hendes ting er bare generalt fede.. Det hedder Happy colours.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Uh.. Den farve har jeg også overvejet  

Mon den ville gå med gul og grå? 

Hvor er puderne fra ?

Syntes os bare den er lækker og ikke for skrap og se på.. Ja det tænker jeg da hvis man køre den hele vejen.. Det hele er fra sødahl det er så lækkert og ellers laver Susanne Schjerning os nogle mega fede ting syntes jeg

Anmeld

11. december 2012

Sillemoar

Månsson skriver:

Det er mega fedt og hendes ting er bare generalt fede.. Det hedder Happy colours.dk

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Syntes os bare den er lækker og ikke for skrap og se på.. Ja det tænker jeg da hvis man køre den hele vejen.. Det hele er fra sødahl det er så lækkert og ellers laver Susanne Schjerning os nogle mega fede ting syntes jeg

Hedder farven petrol eller turkis som du går efter? 

Nu har vi en dreng som har blå og grøn. Håber ikk det bliver for meget af det samme  Er faldt lidt for farven 

Anmeld

11. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Hedder farven petrol eller turkis som du går efter? 

Nu har vi en dreng som har blå og grøn. Håber ikk det bliver for meget af det samme  Er faldt lidt for farven 

Den hedder petrol.. Det er ik noget jeg ville tænke over overhovedet.. Det er da os bare super fedt

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Den hedder petrol.. Det er ik noget jeg ville tænke over overhovedet.. Det er da os bare super fedt

Bliver desværre nok bare nød til at blande de to farver sammen for jeg kan ikk finde et rundt gulv i petrol 

Anmeld

11. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Bliver desværre nok bare nød til at blande de to farver sammen for jeg kan ikk finde et rundt gulv i petrol 

Fandt det her ved IKEA.. Tror man ska passe på det ikke passer for godt i farverne hvis du forstår.. Det kan hurtigt blive for klinisk selv om der er farve på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Fandt det her ved IKEA.. Tror man ska passe på det ikke passer for godt i farverne hvis du forstår.. Det kan hurtigt blive for klinisk selv om der er farve på

Er faktisk lidt usikker på at skifte farverne ud i tilfælde af det ikk passer ind. 

Ej det er svært. Hehe

Anmeld

11. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Er faktisk lidt usikker på at skifte farverne ud i tilfælde af det ikk passer ind. 

Ej det er svært. Hehe

Så kan du jo bare lade være med at pille mærkerne af og gemme bonnerne så kan det jo byttes igen. Men nogle gange ska man bare kaste sig ud i det Det er bare puder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.