Hjælp/inspiration til stue indretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Sillemoar

sæt jeres hylder over sofaen foskudt af hinanden istedet for under hinanden og få nogle farvede pynteting på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Gid vi kunne have vores stue / hjem lige så simpelt - men vi har alt for mange ting til at det kan lade sig gøre 

Elsker også at det er simpelt men hyggen mangler hurtigt. 

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Men jer der har de pangfarver hvor harikøbt tingene for nu har jeg brugt det meste af aftenen på at lede efter puder, tæpper og pynt som passer sammen i farven men det vil ikke lykkes.

Anmeld

11. december 2012

Sillemoar

Anonym skriver:

Men jer der har de pangfarver hvor harikøbt tingene for nu har jeg brugt det meste af aftenen på at lede efter puder, tæpper og pynt som passer sammen i farven men det vil ikke lykkes.

mit tæppe er fra ilva og pyntetingene er både fra inspitation, ikea, ilva mm

http://shop.ilva.dk/produkt/28702571/christine?maingroupurl=taepper&webgroupid=

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Sillemoar skriver:

mit tæppe er fra ilva og pyntetingene er både fra inspitation, ikea, ilva mm

http://shop.ilva.dk/produkt/28702571/christine?maingroupurl=taepper&webgroupid=

Vi har et lime grønt tæppe til gulvet liggende som jeg overvejer at bruge. Er dog bare lidt i tvivl da det ikke kan vaskes når ungerne taber noget på det. 

Hvor i mod det vi har nu bare ryger en tur i maskinen.

Men det er et fedt tæppe

Anmeld

11. december 2012

L&V

Anonym skriver:

ja giver dig helt ret i at det ser tomt ud. 

vi flyttede ind i maj så det er noget tid siden men jeg har også et soveværelse der er lig så træls. 

Du må ud og kigge efter hva du syntes er fedt, jeg er heller ik til nips og blomster med blomst i så jeg har sukulenter i fede krukker alle i sølv også ønsker jeg mig de her ting i julegave til at peppe lidt op, orker ik de samme farver for længe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2012

Sillemoar

Anonym skriver:

Vi har et lime grønt tæppe til gulvet liggende som jeg overvejer at bruge. Er dog bare lidt i tvivl da det ikke kan vaskes når ungerne taber noget på det. 

Hvor i mod det vi har nu bare ryger en tur i maskinen.

Men det er et fedt tæppe

tak er også super glad for det

Anmeld

11. december 2012

Sillemoar

Månsson skriver:

Du må ud og kigge efter hva du syntes er fedt, jeg er heller ik til nips og blomster med blomst i så jeg har sukulenter i fede krukker alle i sølv også ønsker jeg mig de her ting i julegave til at peppe lidt op, orker ik de samme farver for længe

fedt billede nederst  hvor er det fra?

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Uh.. Den farve har jeg også overvejet  

Mon den ville gå med gul og grå? 

Hvor er puderne fra ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.