Hjælp/inspiration til stue indretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.615 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg må have noget hjælp ude fra nu  

Jeg syntes simpelthen at vores stue er den mest kedelige, ikke hyggelig og køn stue. 

Så kom med jeres ideer og forslag. 

Sofaen kan dog ikke skiftes ud  

Og vi skal have et lille lege hjørne evt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Troldemommi

Måske et par store grønne planter til at stå på gulvet  

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

Pynte ting, billeder på væggene, levende lys tæpper, puder

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Pynte ting, billeder på væggene, levende lys tæpper, puder

Det er næsten billeder på hver væg udover den hvor tv'et hænger. 

Vi vil bytte stue bordet ud med et rundt da vi render ind i kanterne  

Jeg er ikk til meget nips da jeg har en datter der piller meget og en mere på vej. Men tænker lidt at når de nye bord kommer med hjem og lav et rundt hvad med en masse blok lys. 

Anmeld

11. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg må have noget hjælp ude fra nu  

Jeg syntes simpelthen at vores stue er den mest kedelige, ikke hyggelig og køn stue. 

Så kom med jeres ideer og forslag. 

Sofaen kan dog ikke skiftes ud  

Og vi skal have et lille lege hjørne evt.

Jeg ville smide nogle lækre puder i en vild pang farve i sofaen evt lime eller turkis.. De samme farver ville skifte urtepotter, lys og andre pynte ting over i.. Også mangler der et eller andet ved siden af jeres fjernsyn om det er en plante, stor lysestage, skulptur eller hva i nu er til er jo underordnet

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg ville smide nogle lækre puder i en vild pang farve i sofaen evt lime eller turkis.. De samme farver ville skifte urtepotter, lys og andre pynte ting over i.. Også mangler der et eller andet ved siden af jeres fjernsyn om det er en plante, stor lysestage, skulptur eller hva i nu er til er jo underordnet

Jeg må på jagt vil helst hvis puderne og tæpperne passer til gulvtæppet men det er heldigvis ikke det dyreste  

Er kørt træt i hvid og sort derfor kom der lidt gul, grå og lilla ind men syntes ikk det gav nok hygge og føler mig ikke hjemme. 

Må lig se hvad der kan findes det hjørnet

Anmeld

11. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg må på jagt vil helst hvis puderne og tæpperne passer til gulvtæppet men det er heldigvis ikke det dyreste  

Er kørt træt i hvid og sort derfor kom der lidt gul, grå og lilla ind men syntes ikk det gav nok hygge og føler mig ikke hjemme. 

Må lig se hvad der kan findes det hjørnet

Nej det virker noget koldt og mangler lige et pift personlighed.. Ikke ment fornærmende men det ligner lidt i lige er flyttet ind og mangler det sidste

Anmeld

11. december 2012

Peanut

Gid vi kunne have vores stue / hjem lige så simpelt - men vi har alt for mange ting til at det kan lade sig gøre 

Anmeld

11. december 2012

Sillemoar

et pangfarve gulvtæppe, vi har selv et med farvet koskind i alle mulige farver, samt nogle pyntegenstande fx stager, hoptimist samt billeder hvor farverne fra gulvtæppet går igen

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nej det virker noget koldt og mangler lige et pift personlighed.. Ikke ment fornærmende men det ligner lidt i lige er flyttet ind og mangler det sidste

ja giver dig helt ret i at det ser tomt ud. 

vi flyttede ind i maj så det er noget tid siden men jeg har også et soveværelse der er lig så træls. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.