Put92 skriver:
Vi kender det vist alle, vi står og skal igang med enten oprydning, opvask, aftensmad eller andet, men så vil baby self hverken sove eller noget som helst.
Jeg er ikke alenemor, (Heldigvis, hatten af for jer der er, for sikke er arbejde at stå med selv!)
Min kæreste plejer at tage over for mig når han kommer hjem fra arbejde, så jeg kan koble lidt af, men idag er han ude og arbejde i jylland self, kommer først hjem imorgen.... 
Mit spørgsmål til jer, er hvordan klare i det hele i hjemmet? - Jeg føler mig som verdens dårligste mor, hvis jeg smutter i bad mens hun er vågen og ligger i sengen, eller hvis hun skal sidde i en skråstol og "vente på mig", men man kan jo hellere ikke sætte sit liv på pause, stoppe med at gå i bad hvis nu man skal nå noget.?
Ja, hvordan gør i det?
Jeg lægger fx den lille på maven på puslebordet når jeg lægger tøj sammen, skifter sengetøj eller lign som kan foregå i værelset.
I køkkenet tager jeg den lille i højstolen med legetøj, en agurk eller lign, og den store kommer op på køkkenbordet og sidde.
Støvsugning gør jeg kun sjældent, men så sidder de begge i sofaen ig ser tegnefilm.
Anmeld