At ordne daglige gøremål med en baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Mor til matilde og gustav

Mortil2tiloktober skriver:

Ja det er drøn hårdt . Jeg er nok en af de eneste som ønsker mere end nogen anden at min baby bliver 3 måneder i idag ..
Jeg synes det er forfærdeligt at have det sådan med det gør endnu mere ondt at ens baby skriger konstant ..

Og ja du finder nye rutiner hen af vejen . Hver dag er anderledes med en lille en.

MEn et bad skal man altså bare have sådan har jeg det ..

puha det lyder ligesom mig har en lille dreng på tre uger, som ikke vil ligge alene og som skriger rigtig meget og er meget vågen om natten, og der er ingen fast rytme eller lign, så man er heldig hvis man kommer i bad og får lidt at spise..og det gør det ikke nemmere når man har 2børn.. men håber os på det hele bliver bedre med tiden og man finder en fast rytme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

mortilnoahogmelina

Mor til lille Matilde skriver:

såmMemegemegetgåhahårhård

puha det lyder ligesom mig har en lille dreng på tre uger, som ikke vil ligge alene og som skriger rigtig meget og er meget vågen om natten, og der er ingen fast rytme eller lign, så man er heldig hvis man kommer i bad og får lidt at spise..og det gør det ikke nemmere når man har 2børn.. men håber os på det hele bliver bedre med tiden og man finder en fast rytme

Ja det gør det så meget hårdere og svære med 2 ..
Vi har været til kiopraktor i mandags og det lader virkelig til at være vores redning så kan.anbefale det .. var vi os med den første .. der er blevet minimalt skrig her nu .. så dejligt .

Anmeld

12. december 2012

Moma

Put92 skriver:

Vi kender det vist alle, vi står og skal igang med enten oprydning, opvask, aftensmad eller andet, men så vil baby self hverken sove eller noget som helst. 

Jeg er ikke alenemor, (Heldigvis, hatten af for jer der er, for sikke er arbejde at stå med selv!)

Min kæreste plejer at tage over for mig når han kommer hjem fra arbejde, så jeg kan koble lidt af, men idag er han ude og arbejde i jylland self, kommer først hjem imorgen.... 

Mit spørgsmål til jer, er hvordan klare i det hele i hjemmet? - Jeg føler mig som verdens dårligste mor, hvis jeg smutter i bad mens hun er vågen og ligger i sengen, eller hvis hun skal sidde i en skråstol og "vente på mig", men man kan jo hellere ikke sætte sit liv på pause, stoppe med at gå i bad hvis nu man skal nå noget.?

Ja, hvordan gør i det?

Har du prøvet med en bæresele eller en slynge? (Jeg købte en ringslynge, som jeg aldrig blev gode venner med). Jeg har støvsuget meget støvfnuller med mine børn i en bæresele. 

Anmeld

12. december 2012

LR85

Put92 skriver:

Vi kender det vist alle, vi står og skal igang med enten oprydning, opvask, aftensmad eller andet, men så vil baby self hverken sove eller noget som helst. 

Jeg er ikke alenemor, (Heldigvis, hatten af for jer der er, for sikke er arbejde at stå med selv!)

Min kæreste plejer at tage over for mig når han kommer hjem fra arbejde, så jeg kan koble lidt af, men idag er han ude og arbejde i jylland self, kommer først hjem imorgen.... 

Mit spørgsmål til jer, er hvordan klare i det hele i hjemmet? - Jeg føler mig som verdens dårligste mor, hvis jeg smutter i bad mens hun er vågen og ligger i sengen, eller hvis hun skal sidde i en skråstol og "vente på mig", men man kan jo hellere ikke sætte sit liv på pause, stoppe med at gå i bad hvis nu man skal nå noget.?

Ja, hvordan gør i det?

Jeg lægger fx den lille på maven på puslebordet når jeg lægger tøj sammen, skifter sengetøj eller lign som kan foregå i værelset. 

I køkkenet tager jeg den lille i højstolen med legetøj, en agurk eller lign, og den store kommer op på køkkenbordet og sidde. 

Støvsugning gør jeg kun sjældent, men så sidder de begge i sofaen ig ser tegnefilm. 

Anmeld

12. december 2012

LR85

Kunne lige læse dit barn kun er 9 uger, så lige foreløbig må du gå i bad og lign når hun sover. Sæt babyalarm på, og nyd badet. 

Læg hende på maven SÅ meget du kan, for om én måned vil du virkelig have en pige der er glad for at ligge og ligge på dig og kan ligge og være underholdt af omverden i lang tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.