Put92 skriver:
Vi kender det vist alle, vi står og skal igang med enten oprydning, opvask, aftensmad eller andet, men så vil baby self hverken sove eller noget som helst.
Jeg er ikke alenemor, (Heldigvis, hatten af for jer der er, for sikke er arbejde at stå med selv!)
Min kæreste plejer at tage over for mig når han kommer hjem fra arbejde, så jeg kan koble lidt af, men idag er han ude og arbejde i jylland self, kommer først hjem imorgen.... 
Mit spørgsmål til jer, er hvordan klare i det hele i hjemmet? - Jeg føler mig som verdens dårligste mor, hvis jeg smutter i bad mens hun er vågen og ligger i sengen, eller hvis hun skal sidde i en skråstol og "vente på mig", men man kan jo hellere ikke sætte sit liv på pause, stoppe med at gå i bad hvis nu man skal nå noget.?
Ja, hvordan gør i det?
Måske du skal se det fra en lidt anden vinkel?
Hun kan sagtens sidde der og kigge lidt rundt mens mor er i bad, for når hun så kalder og du kommer så træner du hende jo i svære ting som adskillelse og "der vil altid komme en når jeg kalder"?
Herhjemme hyggede vi vildt, satte musik på og fik en rigtig god snak om alt muligt. Nej der var absolut intet svar de første 4 måneders tid, men derefter blev det et rigtigt hyggeligt ritual for os (Vi er også 2 om banditten) hvor han lå på gulvet og øvede nakke/rulle/kravle øvelser og vi fik noget fornuftigt fra hånden.
Bad bliver du ekspert i. 60 sekunder på en dag med tidlig morgenstart, det kræver bare lidt øvelse. Og finjusteringer må foretages når hjælpen er landet hjemme 
Og sålænge jeg er nogenlunde præsentabel inden jeg skal ud i livet, så må mit hjem flyde