Hårfarve-forvirring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Pernille L

Kofoed. skriver:

Gider du skrive ordentligt. Jeg er skam rolig, du ligger bare IGEN ord i min mund.

Jeg synes nu også at jeg skriver ordenligt.

Det er dig der tager det som et angreb.- jeg var bare flink og Vejlede dig ud fra min viden.

Jeg har aldrig påstået du har skrevet hverken det ene eller andet.

Men vi lukker den bare her, du går total i forsvar og køre det helt op til noget det slet ikke er. .. 

(Skrevet i venlig tone) 

God jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Kofoed.

Pernille L skriver:

Jeg synes nu også at jeg skriver ordenligt.

Det er dig der tager det som et angreb.- jeg var bare flink og Vejlede dig ud fra min viden.

Jeg har aldrig påstået du har skrevet hverken det ene eller andet.

Men vi lukker den bare her, du går total i forsvar og køre det helt op til noget det slet ikke er. .. 

(Skrevet i venlig tone) 

God jul 

Det er bare helt fint. Du antager bare jeg ønsker noget fra dig, som jeg bestemt ikke gør. Du må heller end gerne rette mig, hvis jeg siger noget forkert, men her nævner jeg bare mine personlige planer (og hvis du også læser hvad der står, så er det 1½ år siden jeg havde planerne og de blev ikke ført ud i livet) og det vælger du så at kommentere på, at det altså også er dit og dat selvom det godt nok er økologisk, jeg er da ligeglad, jeg har sat mig ind i det, så skriv da et indlæg til hele tråden omkring dine erfaringer med almindelig og økologisk hårfarve og bare generelt farve hår under og efter graviditeten. Det andet er meget belærende og ikke bare en rettelse.

Det er ikke mig der spørger om vejledning, men trådstarter.

God jul til dig også.

Anmeld

12. december 2012

Pernille L

Kofoed. skriver:

Det er bare helt fint. Du antager bare jeg ønsker noget fra dig, som jeg bestemt ikke gør. Du må heller end gerne rette mig, hvis jeg siger noget forkert, men her nævner jeg bare mine personlige planer (og hvis du også læser hvad der står, så er det 1½ år siden jeg havde planerne og de blev ikke ført ud i livet) og det vælger du så at kommentere på, at det altså også er dit og dat selvom det godt nok er økologisk, jeg er da ligeglad, jeg har sat mig ind i det, så skriv da et indlæg til hele tråden omkring dine erfaringer med almindelig og økologisk hårfarve og bare generelt farve hår under og efter graviditeten. Det andet er meget belærende og ikke bare en rettelse.

Det er ikke mig der spørger om vejledning, men trådstarter.

God jul til dig også.

Undskyld mig, men hvem er det der skal snakke ordenligt ?

Lille du, jeg beklager meget at jeg citerede dig indlæg.

Nu skrev du om økologisk farve, derfor forklarede jeg ud fra dit indlæg.!

Ts forstod det og har også svaret på det.

Der skal ikke meget til at vælte din verden. - Jeg kommentere ihvertfald ikke noget fra dig en anden gang, hold da op en ballede det kan give.

- Til Ts jeg beklager det tog sådan en drejning, det var slet ikke min hensigt

Anmeld

12. december 2012

lycly

Kofoed. skriver:

Jeg har bestemt heller ikke sagt det ikke var, men jeg tror personligt det er bedre for håret, selvom der ikke er meget forskning omkring det.

Ved godt du ikke sagde at det ikke er farligt, ville bare lige sikre mig at det ikke blev tolket af andre som om at det er mindre skadeligt

Anmeld

13. december 2012

FrkRaarup

Kofoed. skriver:

Gider du skrive ordentligt. Jeg er skam rolig, du ligger bare IGEN ord i min mund.

Hold nu, piger!!!!!!

Anmeld

13. december 2012

Kofoed.

Pernille L skriver:

Undskyld mig, men hvem er det der skal snakke ordenligt ?

Lille du, jeg beklager meget at jeg citerede dig indlæg.

Nu skrev du om økologisk farve, derfor forklarede jeg ud fra dit indlæg.!

Ts forstod det og har også svaret på det.

Der skal ikke meget til at vælte din verden. - Jeg kommentere ihvertfald ikke noget fra dig en anden gang, hold da op en ballede det kan give.

- Til Ts jeg beklager det tog sådan en drejning, det var slet ikke min hensigt

Hvor skriver jeg da ikke ordentligt?

Hvorfor tror du, at dit svar vælter min verden, du kender mig ikke og det er tydeligt med alle de antagelser du har lavet i samtlige indlæg i denne tråd.

Du bør lære at holde bolden på egen banehalvdel i stedet for at kaste med antagelser og så videre.

Læs hvad der bliver skrevet og ikke mellem linjerne, så bliver der ingen problemer.

Anmeld

13. december 2012

Kofoed.

LuLy skriver:

Ved godt du ikke sagde at det ikke er farligt, ville bare lige sikre mig at det ikke blev tolket af andre som om at det er mindre skadeligt

Tror aldrig sådan noget som hårfarve bliver helt skadefri, kunne dog være dejligt.

Anmeld

13. december 2012

Kofoed.

FrkRaarup skriver:

Hold nu, piger!!!!!!

Skal nok stoppe nu, hun skal bare skrive ordentligt.

Anmeld

13. december 2012

Miin'Baby'Mus

FrkRaarup skriver:

Har læst mig til, at man ikke må farve hår når man ammer ? - at det skulle være farligere end når man er gravid

Kan I hjælpe ? har 90 dage til termin og vil gerne amme.. Skal jeg virkelig vente med at farve hår til jeg stopper med at amme ?

Jeg var så hysterisk at jeg inden man graviditet fik farvet mit hår tilbage til normal hårfarve for jeg skulle i hvert fald ikke farve hår under graviditet og amning.

Jeg har sjældent parfume på og har kun mascara på hvis det endelig skal være.

Men der er jo mange der farver hår både under deres graviditet og amning - og mange går med rigtig meget parfume og har helt vildt meget sminke på osv osv.

Man må jo nok gøre op med sig selv om hvad man selv syntes  Nogle er ligeglade, andre gør nogen ting men ikke andre og så er der nogle der er hysteriske med alt (mad, tøj, sminke osv)

Anmeld

13. december 2012

FrkRaarup

LilleNyPåVej skriver:

Jeg var så hysterisk at jeg inden man graviditet fik farvet mit hår tilbage til normal hårfarve for jeg skulle i hvert fald ikke farve hår under graviditet og amning.

Jeg har sjældent parfume på og har kun mascara på hvis det endelig skal være.

Men der er jo mange der farver hår både under deres graviditet og amning - og mange går med rigtig meget parfume og har helt vildt meget sminke på osv osv.

Man må jo nok gøre op med sig selv om hvad man selv syntes  Nogle er ligeglade, andre gør nogen ting men ikke andre og så er der nogle der er hysteriske med alt (mad, tøj, sminke osv)

Jeg er også meget hysterisk!

Vi er holdt op med at ryge. Går stort set aldrig med perfume mere, slet ikke på huden, bruger ikke makeup og neglelak..

Kan ikke engang spise chokolade med alkohol i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.