Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pernille L skriver: Det var godt.. men jeg vil så sige, du kunne få lagt nogle lyse reflekser da det ikke rammer hovede bunden, det gjorde jeg selv også under min graviditet.. knus
Det var godt..
men jeg vil så sige, du kunne få lagt nogle lyse reflekser da det ikke rammer hovede bunden, det gjorde jeg selv også under min graviditet..
knus
Hæhæ
Jae joe, det kunne jeg ..
Men udgroningerne er voldsomme nu, så tror det kommer til at se tosset ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Lige til Info så er økologisk hårfarve også farligt. Det er stoffet som farver som er giftige og det stof er i alle slags hårfarver Jeg ville vente, det der med at malke ud osv er lidt risky fordi man jo aldrig ved hvor tit og meget ens barn vil spise så man kan risikere at man ikke har malket nok ud. Ja, mange har farvet hår hvor der ikke er sket noget. Men det kan man ike bruge til ret meget når man står i en situation hvor det ER gået galt.
Lige til Info så er økologisk hårfarve også farligt. Det er stoffet som farver som er giftige og det stof er i alle slags hårfarver Jeg ville vente, det der med at malke ud osv er lidt risky fordi man jo aldrig ved hvor tit og meget ens barn vil spise så man kan risikere at man ikke har malket nok ud. Ja, mange har farvet hår hvor der ikke er sket noget. Men det kan man ike bruge til ret meget når man står i en situation hvor det ER gået galt.
Pernille L skriver: Nu arbejder jeg selv som frisør elev og jeg er ked af at skuffe dig, men der er ikke noget farve der ikke er skadeligt.. faktisk så er der bare et andet stof i end ammoniak og det hedder Ppd og det er ligeså skadeligt. (Det har jeg altid lært på skolen og diverse kurser).. Vi farvede nemlig også med Elumen nede i vores salon og fik afvide at det kunne gravide og ammende sagtens blive farvet med, men nu er det så kommet frem at det slet ikke er mindre farligt end almindelig farve.. .. Så du må endelig ikke lade dig narrer af ordet økologisk ..
Nu arbejder jeg selv som frisør elev og jeg er ked af at skuffe dig, men der er ikke noget farve der ikke er skadeligt..
faktisk så er der bare et andet stof i end ammoniak og det hedder Ppd og det er ligeså skadeligt. (Det har jeg altid lært på skolen og diverse kurser)..
Vi farvede nemlig også med Elumen nede i vores salon og fik afvide at det kunne gravide og ammende sagtens blive farvet med, men nu er det så kommet frem at det slet ikke er mindre farligt end almindelig farve..
.. Så du må endelig ikke lade dig narrer af ordet økologisk ..
FrkRaarup skriver: Har læst mig til, at man ikke må farve hår når man ammer ? - at det skulle være farligere end når man er gravid Kan I hjælpe ? har 90 dage til termin og vil gerne amme.. Skal jeg virkelig vente med at farve hår til jeg stopper med at amme ?
Har læst mig til, at man ikke må farve hår når man ammer ? - at det skulle være farligere end når man er gravid
Kan I hjælpe ? har 90 dage til termin og vil gerne amme.. Skal jeg virkelig vente med at farve hår til jeg stopper med at amme ?
Hvornår har jeg skrevet, at det ikke har skadelige stoffer i sig? Jeg skriver at jeg selv ville have gjort sådan, bare så folk ved, at der et alternativer til almindelig hårfarve. Så tror ikke du ved, at jeg vil lade mig narre af ordet økologisk, jeg ved bedre og går efter der, jeg synes er bedst for mig.
Det har jeg bestemt heller ikke sagt at jeg vidste?
så hvor du får det fra, det kan jeg ikke helt forstå..
Jeg skrev: så du må endelig ikke LADE dig narrer af ordet økologisk.
.
Jeg skrev det for at hjælpe dig, ikke for at belærer dig.
Så slap helt af
Pernille L skriver: Det har jeg bestemt heller ikke sagt at jeg vidste? så hvor du får det fra, det kan jeg ikke helt forstå.. Jeg skrev: så du må endelig ikke LADE dig narrer af ordet økologisk. . Jeg skrev det for at hjælpe dig, ikke for at belærer dig. Så slap helt af
Og det er jo kun godt når der rent faktisk er en frisør der kan sige hvad der er rigtigt og forkert
Laulund87 skriver: Og det er jo kun godt når der rent faktisk er en frisør der kan sige hvad der er rigtigt og forkert
Tak ..
Sikke da nogle spydige kommentarer dette indlæg endte med!
Nå, jeg er ikke blevet en skid klogere på, hvad jeg skal og ikke skal
Jeg har hørt, at årsagen til at man ikke må farve hår under graviditeten ikke er kemikalierne, men en forøget risiko for allergisk reaktion pga. hormonforandringerne - og allergi kan være farligt for baby, hvis det medfører et blodtryksfald..
HVIS det er rigtigt, kan jeg ikke se, hvad risikoen skulle være ved at farve mens man ammer.. Men er ikke ekspert på området..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128