Det har været noget af en hård omgang.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Putomanen

metski83 skriver:

Ja det er godt nok lidt hårdt at skulle vende sig til.

Forhåbentlig er det det der skal til, for at det lykkedes for os.

Nu glæder jeg mig i hvert fald til at komme ned og snakke med dem.

Det er godt at du kan se frem til samtalen. Jeg tror det er vigtigt for ens psyke at fokusere på de gode ting og se fremad.

Jeg  for jer, at det snart lykkes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Viventerjer

metski83 skriver:

Det kan man vist roligt sige.

Jeg skulle D. 3 december opereres for en cyste i underlivet, som de troede var et endemetriom.

Efter operationen var det planen vi skulle fortsætte med IUI, men sådan skulle det ikke gå.

Det viser sig, at jeg har meget svær endemetriose, og cysten de fjernede var over 10 cm. og vokset ind i tarmen. Så pludselig blev det en meget større operation. Lægen sagde at mit underliv var godt klistret til af endemetriosen, og det vidste ikke om venstre æggestok virkede. Højre side var knap så slem.

Dvs. at den eneste mulighed nu, for at få børn, er IVF behandling. så vi er henvist til Brædstrup, og har allerede fået indkaldelse.

Ikke nok med det, så måtte jeg indlægges igen, pga. infektion i kroppen, grundet operationen. Så jeg "fejrede" min fødselsdag på sygehuset

Så det har været et par hårde uger, og noget af en kamel at sluge. Jeg kan slet ikke overkue at det nu er IVF vi skal igang med. Det er så svært at forstå og acceptere at man ikke kan selv. Men der var da en logisk forklaring på hvorfor, og hvorfor jeg havde alle de smerter.

Ved slet ikke hvad jeg mere skal sige, det hele er meget uvirkeligt. Nu håber jeg de er dygtige i Brædstrup, og at vi kan få vores ønske baby.

Sender en krammer med håbet om lidt medvind

Anmeld

14. december 2012

Nessie

metski83 skriver:

Ja det har været hårdt.

Men ja, nu ved vi da i hvert fald hvorfor det ikke har kunnet lade sig gøre. Jeg er glad for at høre fra flere nu, at de er blevet gravide i Brædstrup.

Håber det er det der skal til for os

Hvordan går det med dig ?

Kan I hvert fald kun sige at de er rigtig søde deroppe

Jeg har fået taget æg ud i dag, men der var kun 2, så er lidt skuffet

Anmeld

14. december 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
metski83 skriver:

Det kan man vist roligt sige.

Jeg skulle D. 3 december opereres for en cyste i underlivet, som de troede var et endemetriom.

Efter operationen var det planen vi skulle fortsætte med IUI, men sådan skulle det ikke gå.

Det viser sig, at jeg har meget svær endemetriose, og cysten de fjernede var over 10 cm. og vokset ind i tarmen. Så pludselig blev det en meget større operation. Lægen sagde at mit underliv var godt klistret til af endemetriosen, og det vidste ikke om venstre æggestok virkede. Højre side var knap så slem.

Dvs. at den eneste mulighed nu, for at få børn, er IVF behandling. så vi er henvist til Brædstrup, og har allerede fået indkaldelse.

Ikke nok med det, så måtte jeg indlægges igen, pga. infektion i kroppen, grundet operationen. Så jeg "fejrede" min fødselsdag på sygehuset

Så det har været et par hårde uger, og noget af en kamel at sluge. Jeg kan slet ikke overkue at det nu er IVF vi skal igang med. Det er så svært at forstå og acceptere at man ikke kan selv. Men der var da en logisk forklaring på hvorfor, og hvorfor jeg havde alle de smerter.

Ved slet ikke hvad jeg mere skal sige, det hele er meget uvirkeligt. Nu håber jeg de er dygtige i Brædstrup, og at vi kan få vores ønske baby.

du får et kæmpe kram med på vejen 

Anmeld

17. december 2012

metski83

Putomanen skriver:

Det er godt at du kan se frem til samtalen. Jeg tror det er vigtigt for ens psyke at fokusere på de gode ting og se fremad.

Jeg  for jer, at det snart lykkes!

Tusinde tak skal du have

Anmeld

17. december 2012

metski83

Nessie skriver:

Kan I hvert fald kun sige at de er rigtig søde deroppe

Jeg har fået taget æg ud i dag, men der var kun 2, så er lidt skuffet

Dejligt at vide.

Der skal heldigvis kun t æg til, så krydser fingre for jer

Gør det ondt at få taget æg ud ?

Anmeld

17. december 2012

metski83

sommerc skriver:

du får et kæmpe kram med på vejen 

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.