Det har været noget af en hård omgang.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

metski83

nielsen80 skriver:

For fanden søde, det er jeg virkelig ked af at høre, havde håbet I ikke skulle derud.
Ved jeg intet kan skrive der hjælper, så vil bare sende min støtte og tanker - håber virkelig at 2013 bliver jeres år.

Kæmpe kram

Tuisnde tak skal du have

Håber bare det er det der skal til, for at vi får vores ønske opfyldt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

metski83

fnuggi skriver:

øv øv det er jeg ked af at læse men håber på det beste for jer 

Tak skal du have

Anmeld

13. december 2012

metski83

Nessie skriver:

Sikke da en omgang du har været igennem

Det positive er jo, at du nu ved hvorfor du ikke bliver gravid, og du slipper for at skulle igennem en masse resultatløse insemineringer, og en masse skuffelser.

De er meget dygtige, og rigtig søde på Brædstrup.

Vi fik Daniel med deres hjælp

Ja det har været hårdt.

Men ja, nu ved vi da i hvert fald hvorfor det ikke har kunnet lade sig gøre. Jeg er glad for at høre fra flere nu, at de er blevet gravide i Brædstrup.

Håber det er det der skal til for os

Hvordan går det med dig ?

Anmeld

13. december 2012

metski83

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er du dog uheldig !!! Jeg sender alle mine tanker.. Sig endelig til hvis du har brug for at snakke... 

Har du aldrig haft vilde smerter eller anfald ? Med så meget endo... AVS !! 

Tak skal du have, det er sødt af dig.

Jo jeg har haft helt ekstreme smerter nogle gange, og har alle symptomerne på endemetriose. Jeg har også nævnt det for gynækologen, men det er ligesom blevet ignoreret. Og jeg har så undret mig over, hvorfor i alverden jeg havde så ondt. Jeg har endda formået at have varmedunk med på arbejde, fordi jeg havde de styggeste anfald.

Det er forskelligt fra måned til måned hvor slemt det er.

Men det er så fordellen ved at komme videre, at de da ikke ignorerer hvad jeg fejler.

Så nu er jeg sat på p-piller igen, for at det ikke udvikler sig, fordi det er så slemt. Jeg må ikke engang få min mens inden. Mærkeligt at være på p-piller igen, det er snart 2 år siden jeg smed dem, så vi kunne blive gravide.

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Tak for det, håber virkelig også det lykkedes for os

Vi har jo været i gang med IUI, men selvfølgelig uden resultat, fordi det ikke har kunnet lade sig gøre.

Jeg håber helt klart at næste år bliver bedre for os. Dette år har virkelig været dårligt på mange områder

Nå ja det er også rigtigt! Undskyld, det havde jeg glemt!

Men så slipper l for flere!

Man glemmer alt det bøvl med hormoner og hvad har vi når man står med den positive blodprøve

Jeg for at l bare skal igennem 1 forsøg for at få den positive test

Vi fik af vide, at første forsøg med hormoner var lidt et prøveforsøg, fordi de ikke helt ved hvordan kroppen reagerer på hormonerne, men det er lidt svært at skulle tænke på det, men man kommer igennem det hele, selvom det er hårdt!

Anmeld

13. december 2012

metski83

Mor til Ella skriver:

Ville ikke lige gå uden at sige at du er i gode hænder i Brædstrup De er virkelig dygtige.

Har 2 veninder og en svigerinde, hvor de fik det til at lykkes

Held og lykke.

Fantatastisk, hvor er det dejligt at høre.

Jeg tager imod alt positiv information med kyshånd.

Tak skal du have

Anmeld

13. december 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Nå ja det er også rigtigt! Undskyld, det havde jeg glemt!

Men så slipper l for flere!

Man glemmer alt det bøvl med hormoner og hvad har vi når man står med den positive blodprøve

Jeg for at l bare skal igennem 1 forsøg for at få den positive test

Vi fik af vide, at første forsøg med hormoner var lidt et prøveforsøg, fordi de ikke helt ved hvordan kroppen reagerer på hormonerne, men det er lidt svært at skulle tænke på det, men man kommer igennem det hele, selvom det er hårdt!

Håber også så meget det er det der skal til

Hvor mange forsøg har man ?

Hvor dyr er medicinen ?

Syntes jeg har en million spørgsmål.

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Håber også så meget det er det der skal til

Hvor mange forsøg har man ?

Hvor dyr er medicinen ?

Syntes jeg har en million spørgsmål.

Du spørger bare løs!

Man har tre forsøg, hvor de kan lægge æg tilbage, og så har man to yderligere, hvis der ikke er æg til oplægning! Vores første forsøg var der ingen æg der havde delt sig godt nok, så det talte som et af de to "ekstra" forsøg... Og så synes jeg at have læst noget om, at nogen også får et ekstra forsøg, hvis man aborterer, men det må du ikke hænge mig op på...

Medicinen er ret dyr, men du kommer kun til at betale omkring 3500 kr. pr. år! Men vær lige opmærksom på hvornår din ctr saldo udløber, for min udløb mellem to forsøg, så vi kom til at betale dobbelt det er en kæmpe hjælp, hvis du er medlem af Danmark, jeg har fortrudt at jeg ikke meldte mig ind i gruppe 5 da vi startede i behandling! Jeg var kun passivt medlem, og det var fjollet ikke at blive flyttet op!

Hvis du har andre spørgsmål så skyd bare løs, og hvis det er noget du ikke vil skrive her, så send mig en pb

Anmeld

13. december 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Du spørger bare løs!

Man har tre forsøg, hvor de kan lægge æg tilbage, og så har man to yderligere, hvis der ikke er æg til oplægning! Vores første forsøg var der ingen æg der havde delt sig godt nok, så det talte som et af de to "ekstra" forsøg... Og så synes jeg at have læst noget om, at nogen også får et ekstra forsøg, hvis man aborterer, men det må du ikke hænge mig op på...

Medicinen er ret dyr, men du kommer kun til at betale omkring 3500 kr. pr. år! Men vær lige opmærksom på hvornår din ctr saldo udløber, for min udløb mellem to forsøg, så vi kom til at betale dobbelt det er en kæmpe hjælp, hvis du er medlem af Danmark, jeg har fortrudt at jeg ikke meldte mig ind i gruppe 5 da vi startede i behandling! Jeg var kun passivt medlem, og det var fjollet ikke at blive flyttet op!

Hvis du har andre spørgsmål så skyd bare løs, og hvis det er noget du ikke vil skrive her, så send mig en pb

Tusinde tak skal du have, det er rigtig sødt af dig

Der kommer sikkert mange spørgsmål.

Jeg er glad for at medicinen ikke løber op i mere end de 3500 Kr. man skal betale selv. Jeg vil jo hellere spare pengene op til der kommer en baby Jeg troede faktisk at det var dyrer.

Kan man godt melde sig ind I Danmark når man ER i behandling ?

Kan se ens BMI helst skal være under 30, mit er lidt højere, så jeg ville skulle tabe mig lidt inden vi for alvor kan komme igang. Men det er jo også kun en fordel, og ikke noget jeg ser som en kæmpe forhindring.

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Tusinde tak skal du have, det er rigtig sødt af dig

Der kommer sikkert mange spørgsmål.

Jeg er glad for at medicinen ikke løber op i mere end de 3500 Kr. man skal betale selv. Jeg vil jo hellere spare pengene op til der kommer en baby Jeg troede faktisk at det var dyrer.

Kan man godt melde sig ind I Danmark når man ER i behandling ?

Kan se ens BMI helst skal være under 30, mit er lidt højere, så jeg ville skulle tabe mig lidt inden vi for alvor kan komme igang. Men det er jo også kun en fordel, og ikke noget jeg ser som en kæmpe forhindring.

Der hvor du er i behandling søger kronikertilskud til dig, det gjorde de i hvert fald på Skejby, men prøv at spørge hvis det er!

Ja der er rigeligt med sager, der skal bruges penge på, når baby er på vej

Jeg tror ikke du kan melde dig ind når du har endo og er i fertilitetsbehandling jeg har været passiv medlem siden jeg var barn, derfor kunne jeg! Men man kan vist lave sådan en test på deres hjemmeside, så det kan du evt. prøve.

Bmi aner jeg ikke, om de lægger stor vægt på, så der kommer jeg desværre til kort! Men vægttab er jo aldrig skidt, kroppen bliver jo ret belastet af at være gravid, min værker allerede, men jeg er også hybermobil, ikke verdens bedste kombi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.