metski83 skriver:
Det kan man vist roligt sige.
Jeg skulle D. 3 december opereres for en cyste i underlivet, som de troede var et endemetriom.
Efter operationen var det planen vi skulle fortsætte med IUI, men sådan skulle det ikke gå. 
Det viser sig, at jeg har meget svær endemetriose, og cysten de fjernede var over 10 cm. og vokset ind i tarmen. Så pludselig blev det en meget større operation. Lægen sagde at mit underliv var godt klistret til af endemetriosen, og det vidste ikke om venstre æggestok virkede. Højre side var knap så slem.
Dvs. at den eneste mulighed nu, for at få børn, er IVF behandling. så vi er henvist til Brædstrup, og har allerede fået indkaldelse.
Ikke nok med det, så måtte jeg indlægges igen, pga. infektion i kroppen, grundet operationen. Så jeg "fejrede" min fødselsdag på sygehuset 
Så det har været et par hårde uger, og noget af en kamel at sluge. Jeg kan slet ikke overkue at det nu er IVF vi skal igang med. Det er så svært at forstå og acceptere at man ikke kan selv. Men der var da en logisk forklaring på hvorfor, og hvorfor jeg havde alle de smerter.
Ved slet ikke hvad jeg mere skal sige, det hele er meget uvirkeligt. Nu håber jeg de er dygtige i Brædstrup, og at vi kan få vores ønske baby.
Ej hvor er du dog uheldig !!! Jeg sender alle mine tanker.. Sig endelig til hvis du har brug for at snakke... 

Har du aldrig haft vilde smerter eller anfald ? Med så meget endo... AVS !!