Det har været noget af en hård omgang.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Nessie

Sikke da en omgang du har været igennem

Det positive er jo, at du nu ved hvorfor du ikke bliver gravid, og du slipper for at skulle igennem en masse resultatløse insemineringer, og en masse skuffelser.

De er meget dygtige, og rigtig søde på Brædstrup.

Vi fik Daniel med deres hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Muffin_girl

metski83 skriver:

Det kan man vist roligt sige.

Jeg skulle D. 3 december opereres for en cyste i underlivet, som de troede var et endemetriom.

Efter operationen var det planen vi skulle fortsætte med IUI, men sådan skulle det ikke gå.

Det viser sig, at jeg har meget svær endemetriose, og cysten de fjernede var over 10 cm. og vokset ind i tarmen. Så pludselig blev det en meget større operation. Lægen sagde at mit underliv var godt klistret til af endemetriosen, og det vidste ikke om venstre æggestok virkede. Højre side var knap så slem.

Dvs. at den eneste mulighed nu, for at få børn, er IVF behandling. så vi er henvist til Brædstrup, og har allerede fået indkaldelse.

Ikke nok med det, så måtte jeg indlægges igen, pga. infektion i kroppen, grundet operationen. Så jeg "fejrede" min fødselsdag på sygehuset

Så det har været et par hårde uger, og noget af en kamel at sluge. Jeg kan slet ikke overkue at det nu er IVF vi skal igang med. Det er så svært at forstå og acceptere at man ikke kan selv. Men der var da en logisk forklaring på hvorfor, og hvorfor jeg havde alle de smerter.

Ved slet ikke hvad jeg mere skal sige, det hele er meget uvirkeligt. Nu håber jeg de er dygtige i Brædstrup, og at vi kan få vores ønske baby.

Ej hvor er du dog uheldig !!! Jeg sender alle mine tanker.. Sig endelig til hvis du har brug for at snakke... 

Har du aldrig haft vilde smerter eller anfald ? Med så meget endo... AVS !! 

Anmeld

12. december 2012

Mor til Ella

metski83 skriver:

Det kan man vist roligt sige.

Jeg skulle D. 3 december opereres for en cyste i underlivet, som de troede var et endemetriom.

Efter operationen var det planen vi skulle fortsætte med IUI, men sådan skulle det ikke gå.

Det viser sig, at jeg har meget svær endemetriose, og cysten de fjernede var over 10 cm. og vokset ind i tarmen. Så pludselig blev det en meget større operation. Lægen sagde at mit underliv var godt klistret til af endemetriosen, og det vidste ikke om venstre æggestok virkede. Højre side var knap så slem.

Dvs. at den eneste mulighed nu, for at få børn, er IVF behandling. så vi er henvist til Brædstrup, og har allerede fået indkaldelse.

Ikke nok med det, så måtte jeg indlægges igen, pga. infektion i kroppen, grundet operationen. Så jeg "fejrede" min fødselsdag på sygehuset

Så det har været et par hårde uger, og noget af en kamel at sluge. Jeg kan slet ikke overkue at det nu er IVF vi skal igang med. Det er så svært at forstå og acceptere at man ikke kan selv. Men der var da en logisk forklaring på hvorfor, og hvorfor jeg havde alle de smerter.

Ved slet ikke hvad jeg mere skal sige, det hele er meget uvirkeligt. Nu håber jeg de er dygtige i Brædstrup, og at vi kan få vores ønske baby.

Ville ikke lige gå uden at sige at du er i gode hænder i Brædstrup De er virkelig dygtige.

Har 2 veninder og en svigerinde, hvor de fik det til at lykkes

Held og lykke.

Anmeld

13. december 2012

metski83

Giraffen skriver:

er sikker på de ka deres kram i Brædstrup 

og øv en lang og hård vej - godt I har fået afklaring og videre muligheder med på vejen!

Det håber jeg de kan

Anmeld

13. december 2012

metski83

Elgaard73 skriver:

Vil bare lige sende et Sikke en hård omgang du/ I har været igennem...

Kan kun rose Brædstrup... Det er pågrund af dem at vi idag har vores søn... ( første IVF forsøg)

Kram. Og held og lykke med det.

Tusinde tak skal du have.

Tuede da jeg læste dit indlæg, fordi det er så rart at høre noget positivt lige nu, nemlig at det kan LYKKEDES

Anmeld

13. december 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Åhh søde, hvor træls for jer og hårdt for dig!

Mit underliv er også godt klistret sammen af endo, og det er lykkedes for os alligevel så det jeg for, at det også gør for jer!

IVF kan være en hård omgang, og det er jo også forskelligt hvordan man reagerer på det hele! Jeg var heldig og reagerede ikke på medicinen! Måske du også er så heldig!

Jeg besluttede mig for, at se det positive i, at vi slap udenom en masse nederlag med IUI og at det ikke lykkedes og vi kom direkte til IVF, selvom det selvfølgelig er en hårdere proces! Ved ikke om du kan bruge det til noget, men det hjalp i hvert fald mig!

Jeg sender masser af trøste i din retning og håber at 2013 bliver det bedste år for jer!

Tak for det, håber virkelig også det lykkedes for os

Vi har jo været i gang med IUI, men selvfølgelig uden resultat, fordi det ikke har kunnet lade sig gøre.

Jeg håber helt klart at næste år bliver bedre for os. Dette år har virkelig været dårligt på mange områder

Anmeld

13. december 2012

metski83

Sandradee82 skriver:

det gør mig virkelig ondt at høre.... men set fra en positiv side, er det nok også godt at dette skete inden du blev gravid...  Det skal nok lykkedes med IVF.. jeg  alt det jeg kan

Tak for det.

At hvad skete inden ?

Anmeld

13. december 2012

metski83

jcbaby skriver:

Vil bare give dig et kæmpe kram med på vejen! Vi har selv fået hjælp i brædstrup og jeg har termin om en måned, kampen var møj hård, men det hele værd, tro på det, det skal nok lykkedes for jer!!  Knus

Tak skal du have.

Endnu en tudetur da jeg læste dit indlæg, fordi det er så dejligt at høre, at det kan lade sig gøre.

Det håber jeg virkelig også at det gør for os

Anmeld

13. december 2012

metski83

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak

Anmeld

13. december 2012

metski83

Putomanen skriver:

Åhh, sikke en møg situation!! Jeg kan godt forstå, at du er slået ud lige nu. Det er hårdt at skulle tage så mange dårlige nyheder på en gang!

Forhåbentlig kan du snart få lidt afstand til det. Selvom IVF er hårdt med medicin osv., så er der også store chancer for, at det vil lykkes jer.

Jeg håber, at du passer godt på dig selv og husker at forkæle dig selv lidt! Det er tiltrængt i sådan en situation.

Ja det er godt nok lidt hårdt at skulle vende sig til.

Forhåbentlig er det det der skal til, for at det lykkedes for os.

Nu glæder jeg mig i hvert fald til at komme ned og snakke med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.