90 % af tiden er det bare ikke fedt at være mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Risen

Mettefpigen skriver:

Kan du ikk gøre den blå...

Det ved jeg ikke hvordan man gør.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Mor til Mike

Hold da op en syn hun har på at have børn ..

Jeg har det SLET ikke sådan, jeg synes mit liv er blevet perfekt efter jeg har fået min dreng, jeg har endnu ikke oplevet at jeg synes det er hårdt eller træls på nogen måde - min dreng giver mig så meget glæde og overskud. For mig er det rosenrødt, og jeg synes det er 100% fedt at være mor.

Jeg kan slet ikke genkende noget af det hun skriver, det er alt for fjernt for min verden.. Er helt chokeret over at man kan have sådan et syn på det at være mor. 

Anmeld

11. december 2012

mortilnoahogmelina

Puha , ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige .

Men synes det er sørgeligt hun ser det sådan .. jeg selv har to børn jeg elsker højre end højt. Men indrømmer os at det har trukket tænder ud den her gang , men jeg nyder det ikke mindre af den grund .. jeg har ikke selv sovet i mere end 5 timer fra kl 23-7.30 i 6 uger nu , ja det er pisse hårdt. Men det der er endnu hårdere er at min baby skriger når hun er vågen . Vi har brugt flere tusind kroner nu på behandlinger for at hjælpe hende , diverse læge besøg osv osv , og intet hjælper . MEn jeg nyder ikke mit barn mindre af den grund ..

Og jeg ved at det bliver bedre med tiden , jeg var præcis sammen forløb igennem med min søn , så jeg ved det går over jeg ved det bliver bedre , så jeg holder ud. Og jeg elsker mine børn ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.