Hva ska i lave i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LykkeB skriver:

Elias og jeg vi skal julehygge sammen med min veninde, der kommer her lige om lidt. Høre julemusik, lave brunkager og kokoskugler. Det bliver så hyggeligt 

Dejligt med tid til veninder, unger, julemusik og duften af hjemmebag!! Vi er blevet færdige med første omgang marcipan. Har også klippe lakrids snøre i små stykker, som er blevet vendt i chokolade og pyntet med stjerner. Er lidt spændt på om de er gode! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

StineW79

MariaKyedDK skriver:

dejligt at der er tid til begge børn Ja hold nu op jeg vil ønske det var mig som var på barsel..

min søn startede i 0 klasse i sommers, og hold op det er lidt sørgeligt at man ikke kan tage en fridag sammen med ham ligesom med Dagplejen og børnehaven.. har stadig ikke vændet mig til det

han spørg os selv nogen gange om vi ik snart ska holde en fridag . min lille stakkel

Ja jeg må indrømme at jeg heller ik glæder mig til den dag thea ska starte i skole. Heldigvis er hun kun 4 år, så der er lidt til endnu. Hun er en rigtig hjemme hygge fis, og vi holder tit en hjemme dag, sammen med mormor, når hun har fri.

Vi var også ude og købe julegaver den anden dag. Og der tænkte ih hvor bliver hun hurtigt stor og ka være med til mange ting. Det er med at nyde dem, mens man ka! Vh stine

Anmeld

11. december 2012

Levi&LilysMor

Ja hva ska i og jeres unger lave i dag?? 

Her holder thea fri, også ska vi lave juleguf. Der ska laves marcipan og nuga kugler, med chokolade. Og så lige en lakrids snørebånds og chokolade opskrift, og måske vi også får tid til at teste de lækre karamel opskrifter i har sendt til mig. Vh stine

lyder lækkert 

Jeg har købt den sidste gave til min mand idag  og min søn er i dp 

Anmeld

11. december 2012

StineW79

Frøken J. skriver:

Rose er i vugger, og bliver hentet af svigerne, og så spiser hun derude. Jeg skal vaske tøj her 13-16 hvor jeg har en tid, og så skal jeg rydde op.. Hvis nu jeg er rigtig sej, kunne jeg måske finde på at hente kassen med julepynt fra kælderen, men også kun måske!!

Faktisk burde jeg ikke nogen af delene pga. mit bækken, men det skal gøres i dag, sådan er det bare

SadSådan lige og tænkte at du da burde ligge på sofaen og slappe af!! Jeg gik jo til fys ed mit bækken, og det hjalp godt rigtig meget! 

Dejligt med sådan nogle gode bedster! Vh stine

Anmeld

11. december 2012

StineW79

LevisMor skriver:

lyder lækkert 

Jeg har købt den sidste gave til min mand idag  og min søn er i dp 

Uha hva har du købt til din kærste?? 

Ja det er ret lækkert! Dog lidt svært at få det færdigt, når der er en lille lyshåret pige, der LIGGGGE ska smage "bare en"  Men pyt det er jo processen og ik det færdige resultat det kommer an ( og ja jeg er pædagog...&nbsp vh stine

Anmeld

11. december 2012

Frøken J.

StineW79 skriver:

SadSådan lige og tænkte at du da burde ligge på sofaen og slappe af!! Jeg gik jo til fys ed mit bækken, og det hjalp godt rigtig meget! 

Dejligt med sådan nogle gode bedster! Vh stine

Du har helt ret, men det var først i går "alvoren" gik op for mig, og da var vasketiden booket, og den kan ikke trækkes længere med mindre vi vil gå nøgne! Hehe

Men det plejer nu at være rimelig nemt overstået, det er mere det der op/ned af trappen.. Men så kan jeg sidde og hygge med at folde det fra tumbleren senere, så får jeg slappet lidt af

Anmeld

11. december 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja jeg må indrømme at jeg heller ik glæder mig til den dag thea ska starte i skole. Heldigvis er hun kun 4 år, så der er lidt til endnu. Hun er en rigtig hjemme hygge fis, og vi holder tit en hjemme dag, sammen med mormor, når hun har fri.

Vi var også ude og købe julegaver den anden dag. Og der tænkte ih hvor bliver hun hurtigt stor og ka være med til mange ting. Det er med at nyde dem, mens man ka! Vh stine

ja det er det menlig, de bliver ALLLLT FOR hurtigt store...

kan slet ikke fordi min søn er startet i skole, det er jo kun 6 år siden han kom ud af mig...

tænk hvad der sker med de små mennesker, bare på 6 år...

God JUL ! Og fedt med jeres hygge-fri-dage dem har vi også haft mange af og SAVNER dem

Anmeld

11. december 2012

StineW79

Frøken J. skriver:

Du har helt ret, men det var først i går "alvoren" gik op for mig, og da var vasketiden booket, og den kan ikke trækkes længere med mindre vi vil gå nøgne! Hehe

Men det plejer nu at være rimelig nemt overstået, det er mere det der op/ned af trappen.. Men så kan jeg sidde og hygge med at folde det fra tumbleren senere, så får jeg slappet lidt af

Ja det er slet ik spor fedt ik at ku noget! Håber at det bliver lidt bedre for dig! Vh stine

Anmeld

11. december 2012

StineW79

MariaKyedDK skriver:

ja det er det menlig, de bliver ALLLLT FOR hurtigt store...

kan slet ikke fordi min søn er startet i skole, det er jo kun 6 år siden han kom ud af mig...

tænk hvad der sker med de små mennesker, bare på 6 år...

God JUL ! Og fedt med jeres hygge-fri-dage dem har vi også haft mange af og SAVNER dem

Ja vi har nået at lave både marcipan, sukker mandler og salt mandler + lidt klippe klister, slappe af i sofaen OG er i gang med lækker aftensmad, som har stået og stegt i gryden siden lidt over fire. Må sige jeg er lidt imponeret over hvor gode vi har været! Vh stine

Anmeld

11. december 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja vi har nået at lave både marcipan, sukker mandler og salt mandler + lidt klippe klister, slappe af i sofaen OG er i gang med lækker aftensmad, som har stået og stegt i gryden siden lidt over fire. Må sige jeg er lidt imponeret over hvor gode vi har været! Vh stine

Åh hvor lyder alt sammen bare rigtig dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.