Hva ska i lave i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Lyder som en rigtig god og hyggelig ide, så det er klar til i kommer hjem! 

Et andet godt tip, til når du kommer hjem efter Ks, er bare at bruge dine ventebukser, for de gnaver ik i aret. Kom bare lige til at tænke på at du havde spurt efter tips, for noget tid siden! Og de varmer godt på aret, her i kulden!! Vh stine

Tak for tip! Havde faktisk godt tænkt at det kunne være en fordel at det gik over maven ellers sidder sådan en bukseknap lige der hvor arret kommer til at være. Plus de er jo også lidt større end mine normale bukser, som jeg nok ikke kan være i liiige i første omgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

malenemusen

Skal være sammen med Mødregruppen, vi plejer at bruge 5-6 timer sammen og vi HYGGER bare maks. Det er skønt

Anmeld

11. december 2012

KittyCatta

Jeg skal på arbejde senere idag. Det er så dejligt først at skulle møde kl.14, efter en hård weekend med rigtig meget arbejde.

Tror at jeg vil bage en kage til mine kollegaer her til formiddag måske. Hmm.. 

Anmeld

11. december 2012

B&J

Jeg skal slappe af ind til kl er 11.30 så skal jeg ud og gå 2,5km for at komme i praktik og være sammen med en sfo så vildt så glad man bliver når man er omkring alle de børn

Anmeld

11. december 2012

Tulle28

Absolut ingenting!! Skal kun hente den store i vuggestue lidt senere. Tror jeg skal bage nogle boller og bare sidde og kigge ud på sneen. Skønt

Anmeld

11. december 2012

Ploffer

StineW79 skriver:

Ja hva ska i og jeres unger lave i dag?? 

Her holder thea fri, også ska vi lave juleguf. Der ska laves marcipan og nuga kugler, med chokolade. Og så lige en lakrids snørebånds og chokolade opskrift, og måske vi også får tid til at teste de lækre karamel opskrifter i har sendt til mig. Vh stine

Jeg skal til teoriprøve uha er godt nok nervøs

Anmeld

11. december 2012

4kløver

Her starter dagen med noget så kedeligt med en tur til lægen. Xander skal stikkes.. Vis han tager det som de andre gange skal vi i Xenyas bh til jule tam tam.

Anmeld

11. december 2012

Koen.

StineW79 skriver:

Ja hva ska i og jeres unger lave i dag?? 

Her holder thea fri, også ska vi lave juleguf. Der ska laves marcipan og nuga kugler, med chokolade. Og så lige en lakrids snørebånds og chokolade opskrift, og måske vi også får tid til at teste de lækre karamel opskrifter i har sendt til mig. Vh stine

Jamen jeg skal vist bare slappe af indtil kl 13.30 hvor Liam endelig skal vaccineres (knap 2 mdr for sent) og bagefter skal vi hente prinsessen hjem

Anmeld

11. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Problembarnet skriver:

Synes vi har haft rigeligt fri med opkast hele weekenden
og feber sidste og forrig uge

Og lægen tjekkede ørene, der var væske i begge.. så henvisning til en ørelæge der først havde tid i Januar  Men så kiggede hun lige afbudslisten igennem så vi fik tid i dag

Puha ja så har der da også været nok at se til! Vh stine

Anmeld

11. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss BananaHammock skriver:

Tak for tip! Havde faktisk godt tænkt at det kunne være en fordel at det gik over maven ellers sidder sådan en bukseknap lige der hvor arret kommer til at være. Plus de er jo også lidt større end mine normale bukser, som jeg nok ikke kan være i liiige i første omgang

Tror nærmest jeg gik i mine de første 2 mdr efter, netop fordi knappen sad lige i aret! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.