Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Lyder som en rigtig god og hyggelig ide, så det er klar til i kommer hjem! Et andet godt tip, til når du kommer hjem efter Ks, er bare at bruge dine ventebukser, for de gnaver ik i aret. Kom bare lige til at tænke på at du havde spurt efter tips, for noget tid siden! Og de varmer godt på aret, her i kulden!! Vh stine
Lyder som en rigtig god og hyggelig ide, så det er klar til i kommer hjem!
Et andet godt tip, til når du kommer hjem efter Ks, er bare at bruge dine ventebukser, for de gnaver ik i aret. Kom bare lige til at tænke på at du havde spurt efter tips, for noget tid siden! Og de varmer godt på aret, her i kulden!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal på arbejde senere idag. Det er så dejligt først at skulle møde kl.14, efter en hård weekend med rigtig meget arbejde.
Tror at jeg vil bage en kage til mine kollegaer her til formiddag måske. Hmm..
Jeg skal slappe af ind til kl er 11.30 så skal jeg ud og gå 2,5km for at komme i praktik og være sammen med en sfo så vildt så glad man bliver når man er omkring alle de børn
StineW79 skriver: Ja hva ska i og jeres unger lave i dag?? Her holder thea fri, også ska vi lave juleguf. Der ska laves marcipan og nuga kugler, med chokolade. Og så lige en lakrids snørebånds og chokolade opskrift, og måske vi også får tid til at teste de lækre karamel opskrifter i har sendt til mig. Vh stine
Ja hva ska i og jeres unger lave i dag??
Her holder thea fri, også ska vi lave juleguf. Der ska laves marcipan og nuga kugler, med chokolade. Og så lige en lakrids snørebånds og chokolade opskrift, og måske vi også får tid til at teste de lækre karamel opskrifter i har sendt til mig. Vh stine
Problembarnet skriver: Synes vi har haft rigeligt fri med opkast hele weekenden og feber sidste og forrig uge Og lægen tjekkede ørene, der var væske i begge.. så henvisning til en ørelæge der først havde tid i Januar Men så kiggede hun lige afbudslisten igennem så vi fik tid i dag
Synes vi har haft rigeligt fri med opkast hele weekenden og feber sidste og forrig uge
Og lægen tjekkede ørene, der var væske i begge.. så henvisning til en ørelæge der først havde tid i Januar Men så kiggede hun lige afbudslisten igennem så vi fik tid i dag
Puha ja så har der da også været nok at se til! Vh stine
Miss BananaHammock skriver: Tak for tip! Havde faktisk godt tænkt at det kunne være en fordel at det gik over maven ellers sidder sådan en bukseknap lige der hvor arret kommer til at være. Plus de er jo også lidt større end mine normale bukser, som jeg nok ikke kan være i liiige i første omgang
Tak for tip! Havde faktisk godt tænkt at det kunne være en fordel at det gik over maven ellers sidder sådan en bukseknap lige der hvor arret kommer til at være. Plus de er jo også lidt større end mine normale bukser, som jeg nok ikke kan være i liiige i første omgang
Tror nærmest jeg gik i mine de første 2 mdr efter, netop fordi knappen sad lige i aret! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128