Hva ska i lave i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lærke&Liam. skriver:

Jamen jeg skal vist bare slappe af indtil kl 13.30 hvor Liam endelig skal vaccineres (knap 2 mdr for sent) og bagefter skal vi hente prinsessen hjem

Det lyder da også rigtigt hyggeligt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

StineW79

Benjamins'mor skriver:

Vi er syge (mig og Benjamin).
Så vi ligger bare på hver vores sofa og ser tegnefilm.

Benjamin har lige haft øjenbetændelse og nu har han reddet sig en influenza.
Jeg har halsbetændelse og sprunget to tromhinder. Så det går super herhjemme.
Men vi hygger os.

Ja det er med at det bedste ud af det. Og tegnefilm er bare en genial opfindelse! Vh stine

Anmeld

11. december 2012

StineW79

B&J skriver:

jaaa men de er delt op så det er kun børnehave børne jeg har men der er altså også mange for de er delt op i 3x 40 styk det er helt vildt med alle de børn ens hovede er meget brugt når men ikke har prøvet det før og mange tak

Ja hovedet ka hurtigt blive træt af så mange børn, selvom det hyggeligt! Vh stine

Anmeld

11. december 2012

KittyCatta

StineW79 skriver:

Uha jeg elsker også at ha formiddagen helt for mig selv, inden jeg møder på arbejde! Vh stine

Det er helt fantastisk. Tit møder jeg jo ind kl.5 og har fri igen, når butikken lukker. Så mine fridage og dage, hvor jeg møder sent er bare fantastiske 

Anmeld

11. december 2012

Troldemommi

Jeg er ved at skrive en ansøgning, så vil jeg også gerne have pakket nogle julegaver ind og sat nogle Johanne billeder ind i deres album  og så tror jeg at jeg henter guldklumpen tidligt i dp og så skal mor og datter ud i sneen

Monica

Anmeld

11. december 2012

LykkeB

StineW79 skriver:

Ja hva ska i og jeres unger lave i dag?? 

Her holder thea fri, også ska vi lave juleguf. Der ska laves marcipan og nuga kugler, med chokolade. Og så lige en lakrids snørebånds og chokolade opskrift, og måske vi også får tid til at teste de lækre karamel opskrifter i har sendt til mig. Vh stine

Elias og jeg vi skal julehygge sammen med min veninde, der kommer her lige om lidt. Høre julemusik, lave brunkager og kokoskugler. Det bliver så hyggeligt 

Anmeld

11. december 2012

Ploffer

StineW79 skriver:

Held og lykke! Vh stine

Tak

Anmeld

11. december 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja skolen ka man jo ik lige sådan holde fri fra. Selvom det nu ku ære hyggeligt ind i mellem!! Jeg nyder også bare at vi ka holde fri når det passer os. Det er med at få det meste ud af barslen. Og når nu alberte ska ud og sove om en times tid, har mig og thea ca 3-4 timer helt for os selv. Dejligt! Vh stine

dejligt at der er tid til begge børn Ja hold nu op jeg vil ønske det var mig som var på barsel..

min søn startede i 0 klasse i sommers, og hold op det er lidt sørgeligt at man ikke kan tage en fridag sammen med ham ligesom med Dagplejen og børnehaven.. har stadig ikke vændet mig til det

han spørg os selv nogen gange om vi ik snart ska holde en fridag . min lille stakkel

Anmeld

11. december 2012

Frøken J.

StineW79 skriver:

Ja hva ska i og jeres unger lave i dag?? 

Her holder thea fri, også ska vi lave juleguf. Der ska laves marcipan og nuga kugler, med chokolade. Og så lige en lakrids snørebånds og chokolade opskrift, og måske vi også får tid til at teste de lækre karamel opskrifter i har sendt til mig. Vh stine

Rose er i vugger, og bliver hentet af svigerne, og så spiser hun derude. Jeg skal vaske tøj her 13-16 hvor jeg har en tid, og så skal jeg rydde op.. Hvis nu jeg er rigtig sej, kunne jeg måske finde på at hente kassen med julepynt fra kælderen, men også kun måske!!

Faktisk burde jeg ikke nogen af delene pga. mit bækken, men det skal gøres i dag, sådan er det bare

Anmeld

11. december 2012

StineW79

Monica P skriver:

Jeg er ved at skrive en ansøgning, så vil jeg også gerne have pakket nogle julegaver ind og sat nogle Johanne billeder ind i deres album  og så tror jeg at jeg henter guldklumpen tidligt i dp og så skal mor og datter ud i sneen

Monica

Uha held og lykke med ansøgningen! Og rigtig god ide at få pakket gaver ind, det tager altid længer tid end man lige regner med! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.