Emmaljunga Big Star Supreme eller Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Livsmor

Tag manden med i børnebiksen, prøv begge 2 at køre med begge vogne. Endnu bedre er hvis du kender nogen der har vognen, så du kan prøve med baby i. Det er smag og behag, de er meget forskellige at køre.

Har brugt vores Emmaljunga til 2 børn, og endda med søskende sæde og den hænger stadig ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Dorthe1986

Odder Zip, helt klart Vi har en en i sort/turkis... ja farven er vel ligegyldig Men det er en fantastisk vogn og især på x-dream stellet Vores er snart 1,5 år gammel og den er ligeså god at køre med, som den første dag vi prøvede den. Den er let, og stabil og kan virkelig holde til meget!

Jeg er især glad for at den er fuldt understøttet, samtidig er den nem at skille fra hinanden og ja den er ærlig talt bare skøn! Lufthjul er også mere komfortable at køre på end de punkterfrie... især for baby

Anmeld

17. december 2012

Dorthe1986

Barnepigen skriver:

Jeg synes det er to fine vogne. Jeg ved ikke hvad for en jeg ville vælge. 
Har hørt og set at mange Emmaljunga kommer til at hænge hvis man ikke passer godt på den, det med at man kan spænde den i stellet.

Har lige været inde og kig på Emmaljungas barnevogn for at se farven, men kan ikke finde den lilla. Er det  White Leatherette du har kigget på? Det er rigtig at Emmaljunga lavet en lilla model, men det er nogle år siden. 

Jeg synes Odder Zip i farven sort/turkis er rigtig flot.

Vores Odder Zip er lige præcis turkis/sort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.