Emmaljunga Big Star Supreme eller Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn vil du anbefale(begrund gerne)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.121 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. december 2012

kriknu

Jeg sidder her og prøver at finde ud af hvilken barnevogn jeg skal købe når den dag kommer - og jeg er faldet for både Emmaljunga's big star supreme men også Odders Zip på X dream stel.

Bliver det en Big star supreme som flest af jer anbefaler så køber jeg den, og så bliver det nok højest sandsynligt i hvid .. eller måske lilla (hvis jeg har en prinsesse i maven) - men er mest til hvid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss BananaHammock

Har stemt emmaljunga. Det er baseret på at det er den vi har valgt, men den er ikke afprøvet endnu. Bliver den snart

Anmeld

10. december 2012

kriknu

Miss BananaHammock skriver:

Har stemt emmaljunga. Det er baseret på at det er den vi har valgt, men den er ikke afprøvet endnu. Bliver den snart

Det ser altså også bare så lækker ud, men det er så svært at beslutte sig for har endnu ikke hørt noget dårligt om nogle af vognene! 

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

kriknu skriver:

Jeg sidder her og prøver at finde ud af hvilken barnevogn jeg skal købe når den dag kommer - og jeg er faldet for både Emmaljunga's big star supreme men også Odders Zip på X dream stel.

Bliver det en Big star supreme som flest af jer anbefaler så køber jeg den, og så bliver det nok højest sandsynligt i hvid .. eller måske lilla (hvis jeg har en prinsesse i maven) - men er mest til hvid 

det er selv de to vogne jeg står og vakler mellem.. synes altså det svært at bestemme sig

Anmeld

10. december 2012

M&N

Miss BananaHammock skriver:

Det samme her 

Vores kommer dog først i brug til februar hvor vi henter vores flotte sorte/lyserøde emmaljunga big star supreme vogn med sort uniq stel

Glæder mig så meget til at tage den i brug!!!!

Held og lykke, - håber du finder den helt rette vogn til jer 

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Jeg har stemt Odder zipp, men kan ikke fortælle endnu om den er god, men det er den vi har valgt

Så vidt jeg ved, er det den der kan klappes mest sammen, og så er jeg nok bare en odder pige

Men det er jo lidt, hvad man er til! Jeg kan godt lide at Odder er så enkel og så har jeg hørt rigtig meget godt om den! Der ud over skulle lynlåsen ned gennem være skøn især når vi får et sen forårsbarn

Held og lykke med valget, det er ikke nemt

Anmeld

10. december 2012

kriknu

FrkZier skriver:

det er selv de to vogne jeg står og vakler mellem.. synes altså det svært at bestemme sig

Jeg kan slet slet ikke bestemme mig - og jeg vil så gerne have en ordentlig vogn som også ser fantastisk ud - og det er de jo begge to! 

Havde jeg råd købte jeg dem begge to 

Anmeld

10. december 2012

TrineMine86

kriknu skriver:

Jeg har en emmaljunga Big Star suprême, vil helt klart have valgt en Odder istedet hvis jeg kunne vælge om, så jeg har stemt ODDER 

Anmeld

10. december 2012

Hvem?

Vi er indehavere af 2 stk. Emmaljunga Big star supreme, og det er en famtastisk vogn - klart anbefalelsesværdig

Anmeld

10. december 2012

BabyHL

kriknu skriver:

Vi har en Big Star Supreme på UniQ stellet og ELSKER den! 

Den vejer ikke særlig meget og fylder heller ikk meget i bagagerummet og så er de punkterfrie hjul fantastiske

Derudover var vi rigtig glade for den smarte "udluftningsfunktion" i de varme sommermåneder

Da vi skulle købe barnevogn var jeg også ret vild med Odders lynlåsfunktion, men gad simpelthen ikk bruge så mange penge på kun det. Har ihvertfald slet ikk fortrudt mit valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.