Emmaljunga Big Star Supreme eller Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Miss BananaHammock

kriknu skriver:

Det ser altså også bare så lækker ud, men det er så svært at beslutte sig for har endnu ikke hørt noget dårligt om nogle af vognene! 

Der findes masser godt og dårligt om begge vogne. Noget af det vi valgte udfra var prisen. Vi kunne få vores emmaljunga ret billigt fordi vi købte i sommers og fandt en af de udgåede modeller.

Tror det er vigtigt at I finder ud af hvad I gerne vil have af funktioner - hvad er vigtigt og hvad er ikke vigtigt. Så skal I selvfølgelig finde ud af hvad prisen må være maks også tag ud og snak med de forskellige babyforretningsfolk. Og HUSK de vil allesammen gerne sælge sælge sælge, så snak gerne med flere før I træffer et valg. Der kan også være forskellige råd inde for samme kæde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

pastry26

Vi har købt en odder zip, dog på standard stel. Den har vi heller ikke afprøvet nu, da jeg først føder til marts  Har valgt odder pga kvalitet, funktion og fordi den er fuldt understøttet, hvilket for mig, virker mere stabilt. Men find ud af jeres behov og gå ud fra det. Det er en jungle derude og der er ikke noget facit..

Anmeld

10. december 2012

Pigent

Jeg synes det er to fine vogne. Jeg ved ikke hvad for en jeg ville vælge. 
Har hørt og set at mange Emmaljunga kommer til at hænge hvis man ikke passer godt på den, det med at man kan spænde den i stellet.

Har lige været inde og kig på Emmaljungas barnevogn for at se farven, men kan ikke finde den lilla. Er det  White Leatherette du har kigget på? Det er rigtig at Emmaljunga lavet en lilla model, men det er nogle år siden. 

Jeg synes Odder Zip i farven sort/turkis er rigtig flot.

Anmeld

10. december 2012

kriknu

Barnepigen skriver:

Jeg synes det er to fine vogne. Jeg ved ikke hvad for en jeg ville vælge. 
Har hørt og set at mange Emmaljunga kommer til at hænge hvis man ikke passer godt på den, det med at man kan spænde den i stellet.

Har lige været inde og kig på Emmaljungas barnevogn for at se farven, men kan ikke finde den lilla. Er det  White Leatherette du har kigget på? Det er rigtig at Emmaljunga lavet en lilla model, men det er nogle år siden. 

Jeg synes Odder Zip i farven sort/turkis er rigtig flot.

Øv hvis man ikke kan få den lilla mere, men ja har også hørt noget om at de kan komme til at hænge lidt men har aldrig selv set det og regner da bestemt med at passe på den hvis det bliver den 

Men ja det er white leatherette jeg har kigget på, men tror nu istedet jeg vælger PP Black eller PP Black/red eller måske endda PP Navy 

Anmeld

17. december 2012

Pigent

kriknu skriver:

Øv hvis man ikke kan få den lilla mere, men ja har også hørt noget om at de kan komme til at hænge lidt men har aldrig selv set det og regner da bestemt med at passe på den hvis det bliver den 

Men ja det er white leatherette jeg har kigget på, men tror nu istedet jeg vælger PP Black eller PP Black/red eller måske endda PP Navy 

PP black/red og PP Navy er begge flotte

Jeg synes også den lilla model de engang lavede var fin. 

Jeg kan godt også lide den helt alm. sorte, PP black og black carbon

Du kan godt være heldig og finde en Emmaljunga som er brugt, men står som ny.

Jeg kan selv rigtig godt lide den her farve, men det er en limited edition som ikke laves mere og der findes ikke ret mange af dem. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2012

An&Jo

kriknu skriver:

vi havde PP Black/red og på uniq stellet, det var en fantastisk vogn, og fortryder rigtig meget at jeg ikke holdt fast i den og gemte den til vi engang skal have igen..

men så igen så nyder jeg også tanken om at jeg skal have ny vogn igen næste gang..

Men jeg har stemt emmaljunga

Anmeld

17. december 2012

1990h

kriknu skriver:

Jeg sidder her og prøver at finde ud af hvilken barnevogn jeg skal købe når den dag kommer - og jeg er faldet for både Emmaljunga's big star supreme men også Odders Zip på X dream stel.

Bliver det en Big star supreme som flest af jer anbefaler så køber jeg den, og så bliver det nok højest sandsynligt i hvid .. eller måske lilla (hvis jeg har en prinsesse i maven) - men er mest til hvid 

jeg har stemt odder zip.

vi har selv købt odder zip med x-dream stel..har ikke brugt endnu, men glæder mig for den er super flot og den virker bare til at være sååå god kvalitet. stellet også især...

hvad der er bedst vil jeg ikke kunne råde dig i..

Anmeld

17. december 2012

L&V

kriknu skriver:

Jeg sidder her og prøver at finde ud af hvilken barnevogn jeg skal købe når den dag kommer - og jeg er faldet for både Emmaljunga's big star supreme men også Odders Zip på X dream stel.

Bliver det en Big star supreme som flest af jer anbefaler så køber jeg den, og så bliver det nok højest sandsynligt i hvid .. eller måske lilla (hvis jeg har en prinsesse i maven) - men er mest til hvid 

Helt klart odder zip.. Syntes kvaliteten er så meget bedre også er den understøttet under hele kassen også syntes jeg os bare den er pænere

Anmeld

17. december 2012

Troldemommi

Jeg syntes big star en lidt lettere at køre med end odderen er, men odderen holder meget bedre, har en veninde som bruger big star til nr to barn og den hænger så meget, vi fik at vide at hvis vi valgte odderen at det var en vogn der let kunne holde til 3-4 børn

Men egentlig så syntes jeg Big star er lidt pænere end odderen er, men holdbarhed frem for skønhed

Svensk imod Dansk og Den danske vinder her

Monica

Anmeld

17. december 2012

Camulla

kriknu skriver:

Vi har en Emmaljunga og vi er rigtig glade for den. Men hvem ved? Måske vi havde været endnu gladere for en Odder? Jeg valgte Emmaljunga fordi jeg bedre kan lide designet, jeg er ikke så meget det til det klassiske look, det er lidt kedeligt for min smag.

Men noget jeg synes du skal tænke over er, at Odderen kan holde til mere. Når jeg er ude at handle f.eks., putter jeg kurven ovenpå barnevognen og det kan Emmaljungaen altså ikke holde til i længden desværre. Men det kan Odderen så vidt jeg forstår. Så kunne jeg vælge om, havde jeg nok gjort det. Men det er vores egen skyld. Vi fik det at vide hos forhandleren da vi købte den, vi mente dog ikke at vi fik behov for så stærk en vogn, men jeg havde ikke tænkt over det med indkøbskurven. Men udover det, er jeg godt tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.