kriknu skriver:
Jeg sidder her og prøver at finde ud af hvilken barnevogn jeg skal købe når den dag kommer - og jeg er faldet for både Emmaljunga's big star supreme men også Odders Zip på X dream stel.
Bliver det en Big star supreme som flest af jer anbefaler så køber jeg den, og så bliver det nok højest sandsynligt i hvid .. eller måske lilla (hvis jeg har en prinsesse i maven) - men er mest til hvid 
Vi har en Emmaljunga og vi er rigtig glade for den. Men hvem ved? Måske vi havde været endnu gladere for en Odder? Jeg valgte Emmaljunga fordi jeg bedre kan lide designet, jeg er ikke så meget det til det klassiske look, det er lidt kedeligt for min smag.
Men noget jeg synes du skal tænke over er, at Odderen kan holde til mere. Når jeg er ude at handle f.eks., putter jeg kurven ovenpå barnevognen og det kan Emmaljungaen altså ikke holde til i længden desværre. Men det kan Odderen så vidt jeg forstår. Så kunne jeg vælge om, havde jeg nok gjort det. Men det er vores egen skyld. Vi fik det at vide hos forhandleren da vi købte den, vi mente dog ikke at vi fik behov for så stærk en vogn, men jeg havde ikke tænkt over det med indkøbskurven. Men udover det, er jeg godt tilfreds 
Anmeld