Kolde fingre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

4kløver

Min sp siger at det er fordi de er på gulvet
Xander har body, bluse, varm bluse. Strømper bukser(tykke) sokker bukser og har stadig kolde finger.. ja så får han ikke mere tøj på for han skal da kunne røre sig.

Når ja sutsko har man ikke på for dem tager han af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Clisolka

gokkelok skriver:

min SP sagde til mig, den første gang hun var her, at babyer har kolde hænder og det er ikke noget man skal tænke på, fordi det er normalt og det er ikke der generer dem.

Det samme sagde min SP  Jeg kan også huske at Isabella på 2 havde kolde fingre da hun var mindre 

Anmeld

10. december 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Jeg har ikke lige et godt råd til kolde hænder, men ved at efter min datter er begyndt at gå, døjer vi ikke særlig meget med det mere. Et eller andet sted er det jo meget forståeligt at de har koldere hænder end os når de kravler rundt i fodhøjde hele dagen.

Derudover vil jeg lige kommentere på det med uldundertøj, bodyer osv. Uld "virker" kun, hvis barnet har det på hver dag dvs det nytter intet at give hende en uldbody på en enkelt dag hvor hun fryser, hun skal gå i det hele vinteren.

Jeg giver min datter body på, langærmet trøje, sweater, strømpebukser, forede bukser og futsko - nogle gange ryger sweateren af fordi hun mosler og får det varmt. Hun er 15 måneder.

/Fenja

Jeg læste forleden dag, at det er en myte, at har man en gang brugt uld, så skal man bruge det hver dag

Man kan sagtens "blande"

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tak for svar til jer alle! Fingrene blev varmere hen i løbet af dagen, så det gik vidst væk igen

Anmeld

10. december 2012

Aagaard

rikkeregnbue skriver:

....indenfor!

Hvad dælen gør man lige ved det? Jeg kan jo ikke give hende handsker på - så kan hun jo ikke lege

Hun har varme fingre når hun kommer op fra luren med handsker på, men efter 5 min er de kolde.

Nogen der har et godt råd?

Mere tøj på fødderne! - Lyder underligt men hos os virker det sådan

Anmeld

13. december 2012

Flowers

rikkeregnbue skriver:

....indenfor!

Hvad dælen gør man lige ved det? Jeg kan jo ikke give hende handsker på - så kan hun jo ikke lege

Hun har varme fingre når hun kommer op fra luren med handsker på, men efter 5 min er de kolde.

Nogen der har et godt råd?

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel din lille purk er men det er meget normalt for helt små, at have kolde hænder og fødder... kort beskrivelse af hvorfor, her... http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/babyhaandbogen/krop-og-sanser/kolde-haender-og-f-oslash%3Bdder/

Anmeld

13. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Flowers skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel din lille purk er men det er meget normalt for helt små, at have kolde hænder og fødder... kort beskrivelse af hvorfor, her... http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/babyhaandbogen/krop-og-sanser/kolde-haender-og-f-oslash%3Bdder/

Hun er næsten 11 måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.