Kolde fingre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Mussen2

Jeg ville prøve om en uldbody og strømpebukser inderst og et par varme hjemmesko ville kunne ændre på et. De er jo ikke så god til at varmeregulerer de små.

Jeg får selv kolde hænder hvis jeg ikke er klædt nok på.,men jeg er også en frossenpind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

gokkelok skriver:

min SP sagde til mig, den første gang hun var her, at babyer har kolde hænder og det er ikke noget man skal tænke på, fordi det er normalt og det er ikke der generer dem.

Ja, det ved jeg, men nu er Ida jo heller ikke "baby" mere. Næsten 11 mdr, så tror ikke det er normalt for den alder mere 

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mussen2 skriver:

Jeg ville prøve om en uldbody og strømpebukser inderst og et par varme hjemmesko ville kunne ændre på et. De er jo ikke så god til at varmeregulerer de små.

Jeg får selv kolde hænder hvis jeg ikke er klædt nok på.,men jeg er også en frossenpind

Hehe. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så tror jeg faktisk at det er en uldbody hun har på - må lige tjekke. Strømpebukser har hun også på og har lige skiftet til et par der var lidt tykkere. 

Gav hende skindfutter på også, men hun river dem af hele tiden! 

Anmeld

10. december 2012

Mussen2

rikkeregnbue skriver:

Hehe. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så tror jeg faktisk at det er en uldbody hun har på - må lige tjekke. Strømpebukser har hun også på og har lige skiftet til et par der var lidt tykkere. 

Gav hende skindfutter på også, men hun river dem af hele tiden! 

Så er hun også godt hjulpet
Dt er ikke sådan med de små de er så vekslende og forskellige.

Du kan prøve med at par varme futter og se om det gør forskellen, ellers så er hun nok bar en tumling med kolde hænder

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mussen2 skriver:

Du kan prøve med at par varme futter og se om det gør forskellen, ellers så er hun nok bar en tumling med kolde hænder

Jeps! Må se om jeg kan finde hendes "ordentlige" futter 

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mussen2 skriver:

Jeps! Må se om jeg kan finde hendes "ordentlige" futter 

Anmeld

10. december 2012

baby012

rikkeregnbue skriver:

Er det ikke meget tøj hun har på ?!  

Selvfølgelig skal hun ikke fryse - og det gør hun heller ikke - men man skal altså også passe på med ikke at give hende for meget tøj på. i og med huN har kortærme body, en bluse og en tyk sweater på tror jeg altså ikke det er nødvendigt med en langærmet body inderst.  Det er kun de sidste 2 dage hun har haft kolde fingre, og hun har været klædt med lige så meget tøj hver dag, så tror altså ikke det er det 

Har skiftet hendes strømpebukser til et par der var lidt tykkere og gevet hende nogle skindfutter på også ovenpå de tykke sokker, håber det hjælper! 

Ellers tak for dit svar 

Derfor er termo undertøj et hit, det regulere varmen  

men håber det hjælper med det ekstra tøj  

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lahn11 skriver:

Derfor er termo undertøj et hit, det regulere varmen  

men håber det hjælper med det ekstra tøj  

Hvor kan man få termo undertøj?

Anmeld

10. december 2012

baby012

rikkeregnbue skriver:

Hvor kan man få termo undertøj?

Jeg har købt mit i ønskebørn  

Anmeld

10. december 2012

Fenja09

Jeg har ikke lige et godt råd til kolde hænder, men ved at efter min datter er begyndt at gå, døjer vi ikke særlig meget med det mere. Et eller andet sted er det jo meget forståeligt at de har koldere hænder end os når de kravler rundt i fodhøjde hele dagen.

Derudover vil jeg lige kommentere på det med uldundertøj, bodyer osv. Uld "virker" kun, hvis barnet har det på hver dag dvs det nytter intet at give hende en uldbody på en enkelt dag hvor hun fryser, hun skal gå i det hele vinteren.

Jeg giver min datter body på, langærmet trøje, sweater, strømpebukser, forede bukser og futsko - nogle gange ryger sweateren af fordi hun mosler og får det varmt. Hun er 15 måneder.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.