Kolde fingre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

....indenfor!

Hvad dælen gør man lige ved det? Jeg kan jo ikke give hende handsker på - så kan hun jo ikke lege

Hun har varme fingre når hun kommer op fra luren med handsker på, men efter 5 min er de kolde.

Nogen der har et godt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Kay

det problem har vi også

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

det problem har vi også

Det er træls, og kan da ikke være rart for de små

Anmeld

10. december 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

Det er træls, og kan da ikke være rart for de små

nej... men hun virker ik mærket af det... og jeg tænker at vanter på kan hæmme deres motoriske udvikling... Elna er i altfald meget optaget af at hive fat i ting hele tiden og det kan man jo ik med luffer på...

Anmeld

10. december 2012

baby012

Det problem havde vi også  

min SP sagde så til os at det var altså fordi hun ikke var klædt nok på, 

vi giver hende ALTID termo undertøj på, en boddy, strømpebukser, en trøje, bukser, strømper, og hjemme sko på .. Vi døjer ikke med kolde fingre mere  

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

nej... men hun virker ik mærket af det... og jeg tænker at vanter på kan hæmme deres motoriske udvikling... Elna er i altfald meget optaget af at hive fat i ting hele tiden og det kan man jo ik med luffer på...

Ida virker heller ikke som sådan generet af fingrene, men jeg har det ikke for godt med det. Hader selv kolde fingre 

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lahn11 skriver:

Det problem havde vi også  

min SP sagde så til os at det var altså fordi hun ikke var klædt nok på, 

vi giver hende ALTID termo undertøj på, en boddy, strømpebukser, en trøje, bukser, strømper, og hjemme sko på .. Vi døjer ikke med kolde fingre mere  

Jeg tror virkelig ikke det er grunden her  Hun har kort ærmet body, strømpebukser, sokker, bluse, bukser og en sweater på! 

Anmeld

10. december 2012

baby012

rikkeregnbue skriver:

Jeg tror virkelig ikke det er grunden her  Hun har kort ærmet body, strømpebukser, sokker, bluse, bukser og en sweater på! 

Det faktisk heller ikke ret meget tøj hun har på så  

har hun ikke noget undertøj på ? 

Det skal jo helst være noget der holder på varmen, det gør en kortærmet boddy ikke hvorfor ikke bruge en langærmet ? 

Ved godt det virker uoverskueligt med så meget tøj, men selvom vi har rigtig god varme herhjemme så er der jo noget koldere i den højde de leger, og især hvis man har trægulv .. 

Det er bare et forslag, det har betydet meget for min datters aktivitets niveau, bare det at hun fik hjemmesko på, og noget ordenligt undertøj som holder på varmen, hun har heller ikke været snottet eller i det hele taget syg siden  

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lahn11 skriver:

Det faktisk heller ikke ret meget tøj hun har på så  

har hun ikke noget undertøj på ? 

Det skal jo helst være noget der holder på varmen, det gør en kortærmet boddy ikke hvorfor ikke bruge en langærmet ? 

Ved godt det virker uoverskueligt med så meget tøj, men selvom vi har rigtig god varme herhjemme så er der jo noget koldere i den højde de leger, og især hvis man har trægulv .. 

Det er bare et forslag, det har betydet meget for min datters aktivitets niveau, bare det at hun fik hjemmesko på, og noget ordenligt undertøj som holder på varmen, hun har heller ikke været snottet eller i det hele taget syg siden  

Er det ikke meget tøj hun har på ?!  

Selvfølgelig skal hun ikke fryse - og det gør hun heller ikke - men man skal altså også passe på med ikke at give hende for meget tøj på. i og med huN har kortærme body, en bluse og en tyk sweater på tror jeg altså ikke det er nødvendigt med en langærmet body inderst.  Det er kun de sidste 2 dage hun har haft kolde fingre, og hun har været klædt med lige så meget tøj hver dag, så tror altså ikke det er det 

Har skiftet hendes strømpebukser til et par der var lidt tykkere og gevet hende nogle skindfutter på også ovenpå de tykke sokker, håber det hjælper! 

Ellers tak for dit svar 

Anmeld

10. december 2012

gokkelok

min SP sagde til mig, den første gang hun var her, at babyer har kolde hænder og det er ikke noget man skal tænke på, fordi det er normalt og det er ikke der generer dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.