Hænge mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Øv der braste min drøm lige

Hvorfor???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Hvorfor???

Fordi at så kommer jeg nok ikke videre i systemet. Mit BMI  er over 25.

Anmeld

11. december 2012

bobbles

Anonym skriver:

Jep det er lige hvad jeg har! Og jeg overvejer plastik kirurgi. Men jeg har ikke pengene .(  Det hænger meget og lugter. Jeg kan ikke tage kjoler på ellerbukser uden elastik for den sags skyld. Jeg er ikke "tyk" hvornår synes i det er iorden og få det lavet? Og kan jeg evt få tilskud via lægen ? 

hvem siger at det skal koste dig noget? jeg er i gang med at tabe mig så jeg kan få netop den operation og der skal du tage Ned til din læge han sender så en henvisning til sygehuset og så kommer du til en forundersøgelse men du skal have normal bmi for at få den operation og det er betalt over sygesikringen noget skal vi jo os have for vores skatte penge

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

hvem siger at det skal koste dig noget? jeg er i gang med at tabe mig så jeg kan få netop den operation og der skal du tage Ned til din læge han sender så en henvisning til sygehuset og så kommer du til en forundersøgelse men du skal have normal bmi for at få den operation og det er betalt over sygesikringen noget skal vi jo os have for vores skatte penge

Så skal jeg have tabt nogle kilo. Snakker med lægen imorgen. Har regnet ud at jeg skal veje 72 kilo for at være normal vægtig... der er lang vej endnu. Må jeg skrive til dig hvis jeg kommer til at have nogle spørgsmål? 

Anmeld

11. december 2012

bobbles

Anonym skriver:

Så skal jeg have tabt nogle kilo. Snakker med lægen imorgen. Har regnet ud at jeg skal veje 72 kilo for at være normal vægtig... der er lang vej endnu. Må jeg skrive til dig hvis jeg kommer til at have nogle spørgsmål? 

ja må du da gerne. tabte ca 30 kg sidste år men har så taget en del på igen men når jeg har tabt dem igen så skal jeg have operationen

Anmeld

11. december 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jep det er lige hvad jeg har! Og jeg overvejer plastik kirurgi. Men jeg har ikke pengene .(  Det hænger meget og lugter. Jeg kan ikke tage kjoler på ellerbukser uden elastik for den sags skyld. Jeg er ikke "tyk" hvornår synes i det er iorden og få det lavet? Og kan jeg evt få tilskud via lægen ? 

Hvis det lugter skulle du evt. lige få tjekket om der er gået svamp i huden... Og hvis der er det, så er du i hvert fald én af de bedre kandidater til at få det fjernet på statens regning, fordi det går ud over din sundhed... Men sørg for at holde det rent og tørt, hele tiden... Læg evt. et stykke stof i folden så det hele tiden holdes tørt...

Anmeld

11. december 2012

ekebiv

Fordi at så kommer jeg nok ikke videre i systemet. Mit BMI  er over 25.

Nå for hulen, det er jeg da ked af men sån er reglerne Men der er jo heller ikke så meget ved at få fjernet maveskind før man er normalvægtig, så risikerer du jo bare mere ekstra skind senere :-)

Anmeld

12. december 2012

Anonym trådstarter

Update. Jeg skal tabe mig 5  til 7 kilo. Og min læge tager kontakt til hospitalet og jeg får besked i næste uge. Kryds alt hvad i har af tær og fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.