Hænge mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

først syntes jeg du skal snakke med din læge omkring det, for det der lugter er svamp, du skal vaske der under 2-3 gange om dagen og evt få noget at smøre det med... det er fordi du sveder der under og det kan blive rigtig grim hvis du ikke gør noget ved det nu....

for når du døjer på den måde kan det være lægen kan gøre noget for jeg synte du skal få det fjernet...

Det er ikke svamp men sved og indelukkethed ( hvis man kan kalde det det) håber virkelig han kan lave en henvisning til noget plastik halløj... Nu har jeg gået med det i 1 år og kan ikke holde det ud mere. Tænk og være 30 og hade sin krop så meget at man ikke orker mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Det er ikke svamp men sved og indelukkethed ( hvis man kan kalde det det) håber virkelig han kan lave en henvisning til noget plastik halløj... Nu har jeg gået med det i 1 år og kan ikke holde det ud mere. Tænk og være 30 og hade sin krop så meget at man ikke orker mere.

jamen så skal du klippe et stykke stof af en feks stofble så det tager den lugt ved det er super træls men det hjælper...

men syntes du skal få en snak med lægen

Anmeld

10. december 2012

Fru Christensen

Synes helt klart også at du skal få snakket med lægen om det. Hvis du har så mange problemer med det som du siger og det er jo rent faktisk ikke kun det psykiske det er galt med. Så vil jeg da også tro han ville kunne give dig en henvisning. Men derefter så vil det jo selvfølgelig være op til den pågældende overlæge/kirurg at vurdere dit videre forløb... 

For samtalen med din læge onsdag 

Anmeld

10. december 2012

Tona

Anonym skriver:

Jep det er lige hvad jeg har! Og jeg overvejer plastik kirurgi. Men jeg har ikke pengene .(  Det hænger meget og lugter. Jeg kan ikke tage kjoler på ellerbukser uden elastik for den sags skyld. Jeg er ikke "tyk" hvornår synes i det er iorden og få det lavet? Og kan jeg evt få tilskud via lægen ? 

Når du har den grad af fysiske gener som du beskriver, så vil jeg mene at du har ret til at få det betalt. Du kan bestille en tid ved din læge og snakke det igennem, for det er ham/hende, der skal henvise dig. Du skal få det gennemført ved at fortælle om de fysiske gener, for det er primært dem de henviser på.

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Når du har den grad af fysiske gener som du beskriver, så vil jeg mene at du har ret til at få det betalt. Du kan bestille en tid ved din læge og snakke det igennem, for det er ham/hende, der skal henvise dig. Du skal få det gennemført ved at fortælle om de fysiske gener, for det er primært dem de henviser på.

Jeg har taget kontakt til lægen og fået en tid men jeg er så nærvøs det er første gang jeg skal ind til denne læge plus han er en mand Så du siger at det skal være fysisk (Son jeg også har) og ikke så meget psykisk ? 

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

Fru Christensen skriver:

Synes helt klart også at du skal få snakket med lægen om det. Hvis du har så mange problemer med det som du siger og det er jo rent faktisk ikke kun det psykiske det er galt med. Så vil jeg da også tro han ville kunne give dig en henvisning. Men derefter så vil det jo selvfølgelig være op til den pågældende overlæge/kirurg at vurdere dit videre forløb... 

For samtalen med din læge onsdag 

Tak 

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har taget kontakt til lægen og fået en tid men jeg er så nærvøs det er første gang jeg skal ind til denne læge plus han er en mand Så du siger at det skal være fysisk (Son jeg også har) og ikke så meget psykisk ? 

Det har ikke nødvendigvis noget at sige, at det er en mand!

Jeg har haft en kvindelig læge, og hende var jeg ikke pjattet med, fik en mand og han er FANTSTISK! Og jeg har aldrig fortrudt et sekund at jeg skiftede over til ham! Det handler om kemi mere end køn, selvom det selvfølgelig kan være lidt grænseoverskridende at skulle smide tøjet foran ham første gang, men tænk på hvor mange gaaaaamle kvinder han har undersøgt, så har han helt sikkert set noget der er meget værre end en selv! Også selvom du bestemt ikke er tilfreds med din krop, så lover jeg, at han har set meget værre ved det er en ringe trøst, men håber jeg kan lokke dig til at tænke bare lidt i den retning!

Din læge kan hjælpe dig med, om du kan få hjælp til operationen, held og lykke med det håber det bliver en god oplevelse selvom det er en ny læge!

Anmeld

10. december 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jep det er lige hvad jeg har! Og jeg overvejer plastik kirurgi. Men jeg har ikke pengene .(  Det hænger meget og lugter. Jeg kan ikke tage kjoler på ellerbukser uden elastik for den sags skyld. Jeg er ikke "tyk" hvornår synes i det er iorden og få det lavet? Og kan jeg evt få tilskud via lægen ? 

Hvis det lugter kan det være svamp fordi der konstant er fugtigt under maven.. Det er jo et sundheds-problem så mon ik du kan få hjælp til at få det fjernet?

Anmeld

10. december 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Jeg fik en henvisning til plastik i Århus pga samme problem. Jeg har ialt tabt næsten 50 kg og et kejsersnit ar gør også sit til, at jeg har den berømte fold. Jeg kom til forundersøgelse og de målte og tog billeder men de vurderede at mit "udhæng"(som de så fint kaldte det) var for lille og jeg fik afslag. Jeg fik senere fjernet ekstra skind på lårene i Grindsted og de sagde at de ikke nødvendigvis ville afvise min mave men nu skulle jeg lige blive færdige med at få børn.
Dengang skulle man have et BMI på 25 eller under før lægen overhovedet ville sende henvisning så har du ikke det skal du nok starte der.

En anden mulighed er at melde sig ind i den dyreste gruppe i "Danmark", efter et års medlemsskab kan man få dækket 75-80% (mener jeg) af udgifterne til en maveplastik.

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg fik en henvisning til plastik i Århus pga samme problem. Jeg har ialt tabt næsten 50 kg og et kejsersnit ar gør også sit til, at jeg har den berømte fold. Jeg kom til forundersøgelse og de målte og tog billeder men de vurderede at mit "udhæng"(som de så fint kaldte det) var for lille og jeg fik afslag. Jeg fik senere fjernet ekstra skind på lårene i Grindsted og de sagde at de ikke nødvendigvis ville afvise min mave men nu skulle jeg lige blive færdige med at få børn.
Dengang skulle man have et BMI på 25 eller under før lægen overhovedet ville sende henvisning så har du ikke det skal du nok starte der.

En anden mulighed er at melde sig ind i den dyreste gruppe i "Danmark", efter et års medlemsskab kan man få dækket 75-80% (mener jeg) af udgifterne til en maveplastik.

Øv der braste min drøm lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.