Hænge mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.212 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Anonym trådstarter

Jep det er lige hvad jeg har! Og jeg overvejer plastik kirurgi. Men jeg har ikke pengene .(  Det hænger meget og lugter. Jeg kan ikke tage kjoler på ellerbukser uden elastik for den sags skyld. Jeg er ikke "tyk" hvornår synes i det er iorden og få det lavet? Og kan jeg evt få tilskud via lægen ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Anonym trådstarter

Glenet og nævne at jeg er 30 år gammel

Anmeld

10. december 2012

Dot D

Jeg er også så "heldig" at have halvtag over lysthuset

Jeg er igang med at tabe mig, og hvis det ikke hjælper, så kunne jeg godt fristes til at få det fjernet.

Jeg synes, det er i orden at få det fjernet, når det som hos dig, går ud over dit selvværd - og hvis du så samtidigt har svært ved at holde det rent, så er der da ingen betænkning i dit tilfælde...

Håber du tager en snak med din læge om det, måske h*n kan rådgive dig i den rigtige retning

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg er også så "heldig" at have halvtag over lysthuset

Jeg er igang med at tabe mig, og hvis det ikke hjælper, så kunne jeg godt fristes til at få det fjernet.

Jeg synes, det er i orden at få det fjernet, når det som hos dig, går ud over dit selvværd - og hvis du så samtidigt har svært ved at holde det rent, så er der da ingen betænkning i dit tilfælde...

Håber du tager en snak med din læge om det, måske h*n kan rådgive dig i den rigtige retning

Jeg har også tabt mig (15 kilo) men mit er kommet efter et kejsersnit. Og det går ud over mit selvværd gider ikke og komme til nogen komsammen. Jeg kan ikke tage noget fint på uden at det buler for nogen osv osv.... Hader virkelig min krop. Nu har jeg ringet til lægen. Tror du han kan lave en henvisning? Og har du nogen sinde Hørt om man laver tilskud til nogen som mig ? Nogen vil jo finde min bekymring banal  

Anmeld

10. december 2012

Dot D

Anonym skriver:

Jeg har også tabt mig (15 kilo) men mit er kommet efter et kejsersnit. Og det går ud over mit selvværd gider ikke og komme til nogen komsammen. Jeg kan ikke tage noget fint på uden at det buler for nogen osv osv.... Hader virkelig min krop. Nu har jeg ringet til lægen. Tror du han kan lave en henvisning? Og har du nogen sinde Hørt om man laver tilskud til nogen som mig ? Nogen vil jo finde min bekymring banal  

Jeg vil skynde mig at sige, at jeg i hvert fald ikke finder det et banalt problem. Det går joj ud over dit social liv og det er ikke nogen velundt...

Jeg har faktisk hørt om flere, der har fået hjælp til sådanne operationer, når det går ud over dem psykisk, så jeg vil sige, a der er håb forude for dig

Godt du fik fat i lægen, nu skal du jo bare huske at fortælle ham, hvad det gør ved dig psykisk, så han ved, hvad han har at gøre med.

og 

Anmeld

10. december 2012

jinx

Anonym skriver:

jeg har også fået løs hud på maven efter jeg har fået min søn. jge skal havde det lave det når jeg har fået alle de børn jeg skal havde.

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg er tynd men maven hænge og gør ondt når jeg har bukser på og sidder ned.

vil du skrive når du har være til lægen, og fortælle hvad lægen sagde man kan gøre?

men jeg synes det er iordern at får lave

Anmeld

10. december 2012

piadas

Jeg mener, jeg har hørt, at når det er hud mod hud (hvis du forstår, hvad jeg mener), skal man ikke betale noget for det... Men jeg er ikke sikker.

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

jinx skriver:

jeg har også fået løs hud på maven efter jeg har fået min søn. jge skal havde det lave det når jeg har fået alle de børn jeg skal havde.

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg er tynd men maven hænge og gør ondt når jeg har bukser på og sidder ned.

vil du skrive når du har være til lægen, og fortælle hvad lægen sagde man kan gøre?

men jeg synes det er iordern at får lave

Nu har jeg været igennem 3 graviditeter og fik 2 børn ud af det. ( mistet den ene i uge 14) Jeg har fået en tid på onsdag skal nok komme med en Update der. Jeg er så nærvøs da min læge er en mand. Og det er første gang jeg skal ind til ham ((((

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Jeg mener, jeg har hørt, at når det er hud mod hud (hvis du forstår, hvad jeg mener), skal man ikke betale noget for det... Men jeg er ikke sikker.

Men det er ikke kun hud det er en ordentlig klump kød der hænger

Anmeld

10. december 2012

B&J

først syntes jeg du skal snakke med din læge omkring det, for det der lugter er svamp, du skal vaske der under 2-3 gange om dagen og evt få noget at smøre det med... det er fordi du sveder der under og det kan blive rigtig grim hvis du ikke gør noget ved det nu....

for når du døjer på den måde kan det være lægen kan gøre noget for jeg synte du skal få det fjernet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.