Min kæreste og jeg sad lige og snakkede om ting og sager vedrørende den lille, som jo gerne skulle melde sin ankomst engang i sidste halvdel af juni 2013...
Det er meningen at vores nuværende kontor skal blive til børneværelse, og vi så indretter et lille kontor-hjørne i vores køkken til den tid. Det vidste vi jo allerede da vi flyttede ind i lejligheden, at det ville blive sådan. Men jeg mente jo at "selvfølgelig" skal børneværelset da være klart til når baby kommer. Dvs. man har gjort det klart før fødslen... både for at have et sted at have alle babys ting, men også fordi man vel får rigeligt at tænke på efter fødslen? Så gider jeg ikke skulle stresse rundt over også at indrette børneværelse og flytte kontoret ud...
Kæresten mente så at det ikke var nødvendigt. For baby skulle vel alligevel sove inde hos os i soveværelset (i egen seng selvfølgelig) i den første tid og så måske først efter et par måneder have sit værelse indrettet... det kan jeg bare slet ikke forholde sig til, at når man får et barn så skal man ikke også have et børneværelse fra starten?
Også selvom baby sover i soveværelset i starten?
Så dér er lige lidt dum uenighed og jeg ved ikke lige hvordan jeg får ham med på at vi har børneværelset klart fra starten? Min kæreste er computernørd og det er nok derfor han nødig vil af med kontoret, men det skal jo ske på et tidspunkt alligevel...
jeg ved godt der er lang tid til endnu, men ligepludselig er tiden jo altså gået...
Anmeld