Nespresso vs Dolce gusto :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
JulieE skriver:

He he... Det er en tullegammel tråd, der er blevet halet frem. Har forlængst købt en Dolce Gusto Og kender godt de to webshops. Mener det er ved kaffekapslen man kan bestille indtil kl 17 og så bliver det leveret næste dag. Genialt

Haha, det så jeg slet ikk.  Uuuups 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Chris86

JulieE skriver:

Vi overvejer at købe sådan en kapsel-kaffemaskine, men hvilken???  Nespresso, Dolce gusto eller måske tassimo?? Hvilken har I og hvorfor?

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig 

Vi har Dolche Gustro...
De har EN kaffe der kan gå an med ekstra vand, deres nesquik skal der mindre vand i.. MEN deres choko med karamel er GO!
Synes kapslerne er lige dyre nok.. Emballagen man betaler for....
Hvis jeg sku vælge nu, havde jeg nok valgt tassimo i stedet..

Anmeld

15. januar 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Nu har jeg godt set, at det er en gammel tråd, men må altså lige spørge alligevel

Den der Dolce gusto - er der separat mælkebeholder i den??
Vi har selv en Senseo med beholder til at lave mælkeskum - det kommer tæt nok på en 'rigtig' kaffelatte for mig.
De der kapsler/puder (og hvad de ellers hedder) hvor der er mælkepulver i, kan jeg ikke li - der er ikke meget kaffelatte smag over dem efter min smag (og jeg ææælsker en go kaffelatte

/ Taco78 

Anmeld

15. januar 2014

JulieE

Nu har jeg godt set, at det er en gammel tråd, men må altså lige spørge alligevel

Den der Dolce gusto - er der separat mælkebeholder i den??
Vi har selv en Senseo med beholder til at lave mælkeskum - det kommer tæt nok på en 'rigtig' kaffelatte for mig.
De der kapsler/puder (og hvad de ellers hedder) hvor der er mælkepulver i, kan jeg ikke li - der er ikke meget kaffelatte smag over dem efter min smag (og jeg ææælsker en go kaffelatte

Spørg endelig søde Carina

Mange af de mælkede kaffedrikke, er der to kapsler til. En med mælk (mælkepulver) og en med kaffe.

Der er ikke mælke skummer ved siden af. men, jeg vil dog sige, at mælkekapslerne er af ret god kvalitet. Efter min mening smager det væsentligt bedre end Senseoens (som min bror og forældre har). Kapslerne er lufttættet og det bliver brygget under 15 bars tryk, hvilket også giver bedre kaffe og espresso 

Anmeld

15. januar 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
JulieE skriver:

Spørg endelig søde Carina

Mange af de mælkede kaffedrikke, er der to kapsler til. En med mælk (mælkepulver) og en med kaffe.

Der er ikke mælke skummer ved siden af. men, jeg vil dog sige, at mælkekapslerne er af ret god kvalitet. Efter min mening smager det væsentligt bedre end Senseoens (som min bror og forældre har). Kapslerne er lufttættet og det bliver brygget under 5 bars tryk, hvilket også giver bedre kaffe og espresso 

Jeg er nu heller ikke til Senseoens kaffelatte puder - laver den med kaffepude og frisk mælk
Jeg var så heldig at finde den brugt til 200kr (nypris 1400kr) og den var ikke brugt ret meget den er fin til os skulle jeg købe en ny, ville jeg ud og smage dem alle

/ Taco78 

Anmeld

15. januar 2014

JulieE

Taco78 skriver:

Jeg er nu heller ikke til Senseoens kaffelatte puder - laver den med kaffepude og frisk mælk
Jeg var så heldig at finde den brugt til 200kr (nypris 1400kr) og den var ikke brugt ret meget den er fin til os skulle jeg købe en ny, ville jeg ud og smage dem alle

Det var også en god pris. Vi brugte også ret lang tid på research inden vi købte.... God kaffe er væsentlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.