Nespresso vs Dolce gusto :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.814 visninger
35 svar
4 synes godt om
9. december 2012

JulieE

Vi overvejer at købe sådan en kapsel-kaffemaskine, men hvilken???  Nespresso, Dolce gusto eller måske tassimo?? Hvilken har I og hvorfor?

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Koen.

JulieE skriver:

Vi overvejer at købe sådan en kapsel-kaffemaskine, men hvilken???  Nespresso, Dolce gusto eller måske tassimo?? Hvilken har I og hvorfor?

Vi har en dolce gusto og den er min bedste ven ej den er nem at betjene, kapslerne synes jeg ikke er vildt dyre og så har den bare verdens bedste kaffe latte smags variant

Anmeld

9. december 2012

Koen.

JulieE skriver:

Vi har en dolce gusto og den er min bedste ven ej den er nem at betjene, kapslerne synes jeg ikke er vildt dyre og så har den bare verdens bedste kaffe latte smags variant

Anmeld

9. december 2012

MogN

Min bedste ven hedder ogs dolce gusto - er afhængig af deres latte

Anmeld

9. december 2012

JulieE

Lærke&Liam. skriver:

Det er også umiddelbart en Dolce Gusto, jeg har forelsket mig i, men jeg vil gerne have lidt indput  

Lyder lækkert med en god latte variant 

Anmeld

9. december 2012

JulieE

MogN skriver:

Min bedste ven hedder ogs dolce gusto - er afhængig af deres latte

Det er jeg også bange for jeg kunne blive  Og så synes jeg umiddelbart deres maskiner er pænest at se på 

Anmeld

9. december 2012

MogN

JulieE skriver:

Det er jeg også bange for jeg kunne blive  Og så synes jeg umiddelbart deres maskiner er pænest at se på 

Vi har godt nok den billige af deres modeller, var virkelig i tvivl om vi denne få den brugt da vi købte den, så ville ikk bruge 1000 kr. på en - men den har da været på overarbejde ligesiden den flyttede ind for 3 mdr. Siden  

og så har de nestqick kakao, den blir drukket til Disney fast om fredagen af min datter på 2,5 

Anmeld

9. december 2012

JulieE

MogN skriver:

Vi har godt nok den billige af deres modeller, var virkelig i tvivl om vi denne få den brugt da vi købte den, så ville ikk bruge 1000 kr. på en - men den har da været på overarbejde ligesiden den flyttede ind for 3 mdr. Siden  

og så har de nestqick kakao, den blir drukket til Disney fast om fredagen af min datter på 2,5 

Vi har også været meget i tvivl... Men vi er begge glade for god kaffe (børnene kan faktisk også godt lige kaffe ) og vi drikekr neskaffe hver morgen, hvilket jeg synes er kedeligt 

Anmeld

9. december 2012

MogN

JulieE skriver:

Vi har også været meget i tvivl... Men vi er begge glade for god kaffe (børnene kan faktisk også godt lige kaffe ) og vi drikekr neskaffe hver morgen, hvilket jeg synes er kedeligt 

vi købte den lige netop fordi vi også drak neskaffe om morgenen, vi drikker ikk nok til at lave en hel kande kaffe så en kaffekande ville være så voldsom så det var et godt alternativ 

Anmeld

9. december 2012

L&V

JulieE skriver:

Ønsker mig selv en dolce gusto da jeg syntes udvalget er super og priserne er til at klare..

Nespresso kan man ikke købe kabsler til i butikkerne hvilket jeg syntes er træls også er de dyre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.