Nespresso vs Dolce gusto :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

JulieE

FrkT skriver:

Det er også den jeg har, bare i helt sort  En gave fra min søster til min fødseldag i april God søster jeg har!

Ja, det er dejlig søster du har der  Jeg havde egentlig forelsket mig i en rød eller den der er brun og hvid, men når nu prisen var som den var på sort-hvide, var valget let 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

FrkT

JulieE skriver:

Ja, det er dejlig søster du har der  Jeg havde egentlig forelsket mig i en rød eller den der er brun og hvid, men når nu prisen var som den var på sort-hvide, var valget let 

Ja, jeg havde sikkert også valgt den røde, hvis jeg selv skulle købe en... men er nu glad for den sorte også 

Anmeld

9. december 2012

JulieE

FrkT skriver:

Ja, jeg havde sikkert også valgt den røde, hvis jeg selv skulle købe en... men er nu glad for den sorte også 

Ja, den er suuuper fed den røde! Men, give det dobbelt for den, fordi den er rød... det kan jyden her ikke leve med 

Anmeld

9. december 2012

FrkT

JulieE skriver:

Ja, den er suuuper fed den røde! Men, give det dobbelt for den, fordi den er rød... det kan jyden her ikke leve med 

Nej det er også lidt langt ude.... 

Anmeld

14. januar 2014

Kurt

Hjemme hos os er vi mest forelsket i Nespresso pga. alle varianterne og de spændende kaffer. Til hverdag bruger vi mest Nespresso kapsler fra Real Coffee her kan vi købe billige kapsler ned til under 2 kr. pr. stk.

Anmeld

14. januar 2014

twinny

Nu har du købt. Vi har os en dolce gusto. Og er så glade for den. 

Ingen af os drikker kaffe, så derfor valgte vi den. Da den anden kun kan lave kaffe. 

Men vores gæster har været fuldt tilfredse og vi elsker deres kakao og te. Også dejligt den kan lave is kaffe som jeg drikker 1 kop af om året og iste til drengene og deres far. 

Anmeld

15. januar 2014

tine1985

Stemmer helt klart på Nespresso

Vores hverdagskaffe er nogle kopikapsler som de sælger i Rema1000, 10 stk. for en 20'er. De smager helt fantastisk! Og så tager det kun omkring 10 sek. at skumme mælk til, hvilket jeg gør hver morgen

Hvis vi har gæster til aftenkaffen el.lign. køber vi nogle af de lidt mere eksotiske versioner i Nespresso Altid et HIT!

Anmeld

15. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har også lige købt en dolce gusto   Vi er begge allerede meget glade for den  Du kan få kapsler billigt på kaffekapslen og kapselkongen, de har tit pakke tilbud og kapselkongen sender samme dag hvis du bestiller før kl 13 tror jeg nok 

Anmeld

15. januar 2014

Marts<3

JulieE skriver:

Vi overvejer at købe sådan en kapsel-kaffemaskine, men hvilken???  Nespresso, Dolce gusto eller måske tassimo?? Hvilken har I og hvorfor?

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig 

Klart Nespresso! Det er kvalitet og smager af rigtig kaffe... Mmh, latte med sødmælk.... Og meget vigtigt! Så drikke George Clooney også Nespresso:-)

Vi har dog en Delonghi kaffe maskine. Den smager af rigtig cafe kaffe. Vi er meget populær blandt venner og familie:-)

Anmeld

15. januar 2014

JulieE

Mor11 skriver:

Har også lige købt en dolce gusto   Vi er begge allerede meget glade for den  Du kan få kapsler billigt på kaffekapslen og kapselkongen, de har tit pakke tilbud og kapselkongen sender samme dag hvis du bestiller før kl 13 tror jeg nok 

He he... Det er en tullegammel tråd, der er blevet halet frem. Har forlængst købt en Dolce Gusto Og kender godt de to webshops. Mener det er ved kaffekapslen man kan bestille indtil kl 17 og så bliver det leveret næste dag. Genialt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.