Varme tæpper osv i bilen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Det lyder da som en rigtig god ide med en varmepakke.
Her tænker jeg især på børnenes behov. Det kan jo hurtigt blive koldt for dem, så tak for inspiration. Jeg må få lavet min egen lille pakke nu

Så det i tv for mange år siden, og har siden da altid haft tæpper i bilen, men nu vi har fået børn er den blevet udvidet. Syntes især det med lyset er smart, for så ka man holde varmen uden motoren ska være tændt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Rikke, Liam & Linus

StineW79 skriver:

Det med lyset lærte jeg faktisk for nogle år side. Sådan et lille 8 timers lys, er nok til at varme hele bilen, væsenligt op, itilfælde af at man går i stå eller sidder fast. Det er ret godt fundet/ opdaget, tænker jeg! Vh stine

Det var skidda smart. Bare et bloklys eller lign. til at "holde" varmen. 

Vi har altid tæpper (dog kun til ungerne) og lidt snacks i bilen. Men tror da også vi skal have smidt en skovl og lommelygte derud. Vi bor ude på lars tyndskids mark, så her er masser af sne. 

Anmeld

9. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg har faktisk oplevet at sidde fast i en bil i snevejr. 

Det var i mine "unge dage". Vi skulle fra Næstved til kbh og havde fået et lift af en vens, ven. Men vennen burde aldrig have haft kørekort, da han ikke vidste hvorfor lamperne lyste i instrumentbrættet. Til sidst gik motoren ud. 

Og vi sad der - uden tæpper, varme i bilen eller noget som helst. Og ventede i 5 timer på falck. Behøver jeg sige at vi alle fik en skøn forkølelse efterfølgende. 

Anmeld

9. december 2012

Dot D

Det lyder som min "nødpakke" i bilen. Det har jeg haft i mange år, for det er bedst at være sikker, hvis nu uheldet skulle være ude

Anmeld

9. december 2012

heaven

Det med lyset lærte jeg faktisk for nogle år side. Sådan et lille 8 timers lys, er nok til at varme hele bilen, væsenligt op, itilfælde af at man går i stå eller sidder fast. Det er ret godt fundet/ opdaget, tænker jeg! Vh stine

hrum........ "æder" lyset ikke ilten?? jeg tænker bare at en bil er ret lille ift en stue??? og hvis du alligevel er nødt til at åbne vinduet lidt, for at få frisk ilt, så ryger varmen jo ud igen?? Ved det ikke, blev bare nysgerrig, ideen er jo god nok

Jannie - har ingen vinterpakke i bilen, måske man skulle lave en

Anmeld

9. december 2012

JustMe

Da vi havde bil, havde vi en lille spade, tæpper og en kedeldragt liggende i bagagerummet.

Anmeld

9. december 2012

Thalia

Vi har en kasse i bagagerummet med tæpper, huer, vanter og en sneskovl.

Anmeld

9. december 2012

StineW79

Rikke, Liam & Linus skriver:

Det var skidda smart. Bare et bloklys eller lign. til at "holde" varmen. 

Vi har altid tæpper (dog kun til ungerne) og lidt snacks i bilen. Men tror da også vi skal have smidt en skovl og lommelygte derud. Vi bor ude på lars tyndskids mark, så her er masser af sne. 

Ja bare et ganske alm tykt bloklys har jeg pakket. Men det jeg så i tv, brugte de bare alm fyrfadslys, fordi det fyldte mindre. Ret smart! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

StineW79

Rikke, Liam & Linus skriver:

Jeg har faktisk oplevet at sidde fast i en bil i snevejr. 

Det var i mine "unge dage". Vi skulle fra Næstved til kbh og havde fået et lift af en vens, ven. Men vennen burde aldrig have haft kørekort, da han ikke vidste hvorfor lamperne lyste i instrumentbrættet. Til sidst gik motoren ud. 

Og vi sad der - uden tæpper, varme i bilen eller noget som helst. Og ventede i 5 timer på falck. Behøver jeg sige at vi alle fik en skøn forkølelse efterfølgende. 

Puha ej det har godt nok ik været rart! Tænker at det er godt jeg har fået pakket min vamepakke i bilen nu! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

StineW79

Dot D skriver:

Det lyder som min "nødpakke" i bilen. Det har jeg haft i mange år, for det er bedst at være sikker, hvis nu uheldet skulle være ude

Ja nemlig! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.