Varme tæpper osv i bilen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.415 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja har i lavet en lille varme pakke til bilen, nu hvor vinteren har ramt os for alvor??

Jeg har de sidste par uger haft et stort uldtæppe ligende i bilen, men nu idag går jeg i gang med at gøre den rigtig vinter klar.

Jeg pakker en lille skovl, et stort tæppe mere, et par sterinlys og ild og en lille lommelygte, et flasker vand, chokoldebar og kiks. Ting der er gode at ha i tilfælde af at man sku komme til at sidde fast i sneen og ska vente længe på at få hjælp! 

Hva har I, i jeres bil?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Peanut

StineW79 skriver:

Ja har i lavet en lille varme pakke til bilen, nu hvor vinteren har ramt os for alvor??

Jeg har de sidste par uger haft et stort uldtæppe ligende i bilen, men nu idag går jeg i gang med at gøre den rigtig vinter klar.

Jeg pakker en lille skovl, et stort tæppe mere, et par sterinlys og ild og en lille lommelygte, et flasker vand, chokoldebar og kiks. Ting der er gode at ha i tilfælde af at man sku komme til at sidde fast i sneen og ska vente længe på at få hjælp! 

Ingenting, men det lyder som en god idé at have 

Anmeld

9. december 2012

StineW79

Peanut skriver:

Ingenting, men det lyder som en god idé at have 

Det med lyset lærte jeg faktisk for nogle år side. Sådan et lille 8 timers lys, er nok til at varme hele bilen, væsenligt op, itilfælde af at man går i stå eller sidder fast. Det er ret godt fundet/ opdaget, tænker jeg! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

Lady Marion <3

Hi hi ingenting , en sneskraber

Anmeld

9. december 2012

come2

StineW79 skriver:

Ingenting ligenu.

Men jeg har en sneskovl til bilen, og ellers ekstra tøj.

Anmeld

9. december 2012

StineW79

Lady Marion <3 skriver:

Hi hi ingenting , en sneskraber

Den ka heller ik undværes!! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

StineW79

come2 skriver:

Ingenting ligenu.

Men jeg har en sneskovl til bilen, og ellers ekstra tøj.

Har også godt kigget på de der små praktiske sneskovle med telekopstang, men lige nu er det bare en gammel knækket spade jeg har. Har faktisk godt tænkt om jeg sku smide mine gamle regnbukser og en gammel trøje i bunken også! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

come2

StineW79 skriver:

Har også godt kigget på de der små praktiske sneskovle med telekopstang, men lige nu er det bare en gammel knækket spade jeg har. Har faktisk godt tænkt om jeg sku smide mine gamle regnbukser og en gammel trøje i bunken også! Vh stine

Det er netop sådan en jeg har. den fylder ingenting

og låseolie har jeg fået anskaffet mig. Kunne ikke komme ind i bilen forleden.

Havde jeg barn med i bilen ville jeg også have tæppe og lidt ekstra til at varme sig på. Det kan jo gå nogle timer inden Falck eller lign kan nå frem og trække en fri. eller hjælpe en med strøm på bilen.

Anmeld

9. december 2012

StineW79

come2 skriver:

Det er netop sådan en jeg har. den fylder ingenting

og låseolie har jeg fået anskaffet mig. Kunne ikke komme ind i bilen forleden.

Havde jeg barn med i bilen ville jeg også have tæppe og lidt ekstra til at varme sig på. Det kan jo gå nogle timer inden Falck eller lign kan nå frem og trække en fri. eller hjælpe en med strøm på bilen.

Låsolie er faktisk ik nogen dum ide, bortset fra hvis den ligger inde i bilen, når man ska bruge den vh stine

Anmeld

9. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Det lyder da som en rigtig god ide med en varmepakke.
Her tænker jeg især på børnenes behov. Det kan jo hurtigt blive koldt for dem, så tak for inspiration. Jeg må få lavet min egen lille pakke nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.