Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
christina92 skriver: En rigtig Emma! Smuk og med solskin i øjene Endnu engang tillykke med hende
En rigtig Emma!
Smuk og med solskin i øjene
Endnu engang tillykke med hende
Ja selv i en mørk og kold decembermåned har hun solskin i øjnene .. tak søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneP skriver: Ihhhhhhh hvor er hun da bare for skøn! og dejligt navn!
Ihhhhhhh hvor er hun da bare for skøn! og dejligt navn!
Tak ja hun er herlig
mulle85 skriver: hvor er hun kær!
hvor er hun kær!
Tak
rikkeregnbue skriver: Tillykke til den smukke pige, med det smukke navn Emma
Tillykke til den smukke pige, med det smukke navn Emma
Tusind tak
Frk.S skriver: Hun er da uden tvivl en lille Emma. Hvor er hun kær.
Hun er da uden tvivl en lille Emma.
Hvor er hun kær.
Uden tvivl ....
Camillos skriver: Synes jeg personligt er en god ide at man venter til de er født.. .. det haster jo ikke mere en det Javer som man siger hehe
Synes jeg personligt er en god ide at man venter til de er født.. .. det haster jo ikke mere en det Javer som man siger hehe
Nej nemlig
Emma passer da rigtig godt til hende
Hvor er hun en skøn lille pige, men tiden går da vist alt for hurtigt
Ih et fint navn til en fin prinsesse .. Endelig fik hun et navn og så et rigtig flot et af slagsen, skulle selv have heddet Emma men min mor skiftede mening
Tillykke med endelig at have fundet et navn
Camillos skriver: Sig Hej til lille Emma Ja Endelig blev vi enige om Hun ligner en lille emma.. Hendes far sagde det lige efter fødslen ... jeg var lidt i tvivl.. Der var så mange navne jeg godt kunne lide.. Men nu kan jeg se det... Vores skønne Lille Emma Jeg er solgt! Hver dag er en god dag .. vore helt igennem dejlige ønskebarn .. Gud jul til alle derude
Sig Hej til lille Emma
Ja Endelig blev vi enige om Hun ligner en lille emma.. Hendes far sagde det lige efter fødslen ... jeg var lidt i tvivl.. Der var så mange navne jeg godt kunne lide..
Men nu kan jeg se det... Vores skønne Lille Emma Jeg er solgt! Hver dag er en god dag .. vore helt igennem dejlige ønskebarn ..
Gud jul til alle derude
ååååh
fint navn til en fin pige!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128