Så fik Hun navn ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Ja, sådan er det jo.. Men er det en Emma, er det en Emma  

Hehe ja det kan man aldrig vide Er spændt på om vi finder navne, inden de kommer ud 

jeg havde svært ved at finde navn inden jeg så hende...så ja det er ikke til at sige om du finder ud af det inden dine piger kommer til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Miss Church

Camillos skriver:

jeg havde svært ved at finde navn inden jeg så hende...så ja det er ikke til at sige om du finder ud af det inden dine piger kommer til verden

Ja jeg synes også det er rigtig svært. Det er jo en stor beslutning. Og vil på en eller anden måde gerne se dem, inden vi bestemmer hvad de skal hedde Så man lige kan se om de ligner

Anmeld

8. december 2012

christina92

Camillos skriver:

Sig Hej til lille Emma 

Ja Endelig blev vi enige om Hun ligner en lille emma.. Hendes far sagde det lige efter fødslen ... jeg var lidt i tvivl.. Der var så mange navne jeg godt kunne lide.. 

Men nu kan jeg se det... Vores skønne Lille Emma  Jeg er solgt! Hver dag er en god dag .. vore helt igennem dejlige ønskebarn .. 

Gud jul til alle derude 

En rigtig Emma!

Smuk og med solskin i øjene

Endnu engang tillykke med hende

Anmeld

8. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke til den smukke pige, med det smukke navn Emma

Anmeld

9. december 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Sig Hej til lille Emma 

Ja Endelig blev vi enige om Hun ligner en lille emma.. Hendes far sagde det lige efter fødslen ... jeg var lidt i tvivl.. Der var så mange navne jeg godt kunne lide.. 

Men nu kan jeg se det... Vores skønne Lille Emma  Jeg er solgt! Hver dag er en god dag .. vore helt igennem dejlige ønskebarn .. 

Gud jul til alle derude 

Sikke et dejligt navn og synes faktisk også at det passer til hende.

Anmeld

9. december 2012

mulle85

hvor er hun kær!

Anmeld

9. december 2012

AnneP

Camillos skriver:

Sig Hej til lille Emma 

Gud jul til alle derude 

Ihhhhhhh hvor er hun da bare for skøn!  og dejligt navn!

Anmeld

9. december 2012

Frk.S

Hun er da uden tvivl en lille Emma. 

Hvor er hun kær. 

Anmeld

9. december 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Sikke et dejligt navn og synes faktisk også at det passer til hende.

Tak søde..

Anmeld

9. december 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Ja jeg synes også det er rigtig svært. Det er jo en stor beslutning. Og vil på en eller anden måde gerne se dem, inden vi bestemmer hvad de skal hedde Så man lige kan se om de ligner

Synes jeg personligt er en god ide at man venter til de er født.. .. det haster jo ikke mere en det Javer som man siger hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.