Så fik Hun navn ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

JS<3

Camillos skriver:

tak .. ja hun er herlig og en dejlig lille livsnyder ... hun smiler rigtig meget specielt når vi pusler så der er så skønt og hold da op en øjenkontakt hun har tiden går stærkt hun er allerede 7 uger på mandag

Jeg har også en lille Alberte på 8 næsten 9 uger, hun smelter også hendes mors hjerte med de smil (: det skønt (:

Men jeg må indrømme at jeg glæder mig til at hun kan nogle flere ting (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Tasjaxx

Hvor er hun dejlig. Tillykke med hende og det fine navn 

Anmeld

8. december 2012

Camillos

JS<3 skriver:

Jeg har også en lille Alberte på 8 næsten 9 uger, hun smelter også hendes mors hjerte med de smil (: det skønt (:

Men jeg må indrømme at jeg glæder mig til at hun kan nogle flere ting (:

århh alberte er også sødt

Anmeld

8. december 2012

Camillos

Tasjaxx skriver:

Hvor er hun dejlig. Tillykke med hende og det fine navn 

Tak ja hun er skøn 

Anmeld

8. december 2012

Camillos

M (: skriver:

Stort tillykke med, at I endelig kunne blive enige om et navn til prinsessen! (:

Tak søde.. Ja det var på tide hehe

Anmeld

8. december 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Sig Hej til lille Emma 

Ja Endelig blev vi enige om Hun ligner en lille emma.. Hendes far sagde det lige efter fødslen ... jeg var lidt i tvivl.. Der var så mange navne jeg godt kunne lide.. 

Men nu kan jeg se det... Vores skønne Lille Emma  Jeg er solgt! Hver dag er en god dag .. vore helt igennem dejlige ønskebarn .. 

Gud jul til alle derude 

Hvor er det dejligt at hun har fået et navn! Og så fint det er Daniel er også helt vild med Emma og vil gerne have at en af vores kommer til at hedde det  

Hun er bare så fin! 

Anmeld

8. december 2012

Deaktiveret profil

Sødt navn & sød lille Emmapige.. 

Emma er også meget udbredt ved de små lige pt, jeg går i mødregruppe med 2 Emma'er som er født indenfor de sidste 3 måneder, plus min kusine også lige har født en lille Emma 

Anmeld

8. december 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Hvor er det dejligt at hun har fået et navn! Og så fint det er Daniel er også helt vild med Emma og vil gerne have at en af vores kommer til at hedde det  

Hun er bare så fin! 

tak søde... ja det er et skønt navn... og et populært navn i øjeblikket(desværre).. men hun er en emma  

så kan det være i os får en lille emma hehe...

Anmeld

8. december 2012

Camillos

Freyasmor skriver:

Sødt navn & sød lille Emmapige.. 

Emma er også meget udbredt ved de små lige pt, jeg går i mødregruppe med 2 Emma'er som er født indenfor de sidste 3 måneder, plus min kusine også lige har født en lille Emma 

ja det er et populært navn hehe og tak

Anmeld

8. december 2012

Miss Church

Camillos skriver:

tak søde... ja det er et skønt navn... og et populært navn i øjeblikket(desværre).. men hun er en emma  

så kan det være i os får en lille emma hehe...

Ja, sådan er det jo.. Men er det en Emma, er det en Emma  

Hehe ja det kan man aldrig vide Er spændt på om vi finder navne, inden de kommer ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.