Gud hvor fik jeg ondt i maven der 
Du har selvfølgelig dine grunde, og jeg dømmer dig ikke, det ikke det du spørger om men må ud med det.
Min veninde har siden hun var utrolig lille fået fortalt af sin mor, at far var sindsyg, ikke ønskede kontakt, var uansvarlig osv osv. Det eneste billed hun havde af ham havde hendes mor skabt. Hun fortalte mug at det hårdste hun havde prøvet var da en dreng i børnehaven spurgte hvorfor hendes far aldrig hentede hende. Når hun hørte andre børn tale om ders fædre, flygtede hun for virkeligheden og drømte inderligt om at ha en far, og sætte billed på hvem han i virkeligheden var.
Da hun blev atten år, valgte hun at kontakte ham via det brev, hun skældte ham ud og undskyldte sig selv. Faren vendte tilbage, hun lærte ham at kende og det eneste "minus" hun kunne finde ved ham var et lille alkoholmisbrug. Han havde skabt sig en lille kærne familie, og hun elskede at tilbringe sin tid med ham.
Faren døde 8 mdr efter hun kontaktede ham. Som hun selv siger, i næsten 19år havde hun chancen for at ha en far, men en hendes mor stod ivejen for at selv lade hende ta en beslutning.
Den dag idag (22år), beskylder hun sin mor den sorg hun havde i uvisheden om hvem han var.
Et lille råd til dig: gi aldrig din datter et negativt billed af hendes far, og forbyd hende ikke at se ham.
Held og lykke til jer begge
Anmeld