Samvær hvor han fik afslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Manden nægter hjælp, han hader psykologer og helt ærligt hvis en mand på næsten 31 ikke valgte at få hjælp dengang (skete da han var 22-23år) så gider jeg ikke stå inde for det, der er meget til vores forhold. Men manden svorede på at tage hende fra mig som hævn

hvornår slog det klik for ham? før eller efter du mødte ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

louise8723

Anonym skriver:

Syntes bare det er underligt for det er bestemt ikke det jegvhas fået af vide

Det var det jeg fik oplyst da jeg var i statsamtet.. Mener også det står på deres hjemmeside

http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4763

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvornår slog det klik for ham? før eller efter du mødte ham?

Før, vi var ikke sammen særlig længe for sprut, tøser og håndbold og fester var vigtigere end alt andet... Og det var det også da min datter blev født

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved bare jeg vil gøre alt for at den mand ikke skal ødelægge vores liv, og han ved udemærket godt at jeg bekymre mig med det hverdag og han nyder det...

Ølgod skal lige siges i alt den tid han ikke har set sit barn, har han selv haft fri mulighed for at skabe kontak...

Samt læste jeg, 

• Lang tids adskillelse mellem barnet og samværsforælderen.
  • Ustabilitet hos samværsforælderen.
  • Samarbejdschikane.
  • Tilfælde hvor samværsforælderen har været voldelig.
  • Barnets ønsker.

Anmeld

8. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Før, vi var ikke sammen særlig længe for sprut, tøser og håndbold og fester var vigtigere end alt andet... Og det var det også da min datter blev født

og du var sammen med ham hvorfor??

Anmeld

8. december 2012

hesøth

Anonym skriver:

Men hvorfor dælen valgte du så at få et barn med ham??

Anmeld

9. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Efter hvad jeg har fået af videskal jeg intet betale i transport da det er hans valg at søge samvær samt har jeg ikke råd til at betaletilham når jeg er på suog han skal bare holde sig fra mit barn

Jeg tror, at du kommer til at betale halvdelen af transporten - og det er sådan set ligegyldigt, om du har råd eller ej. Jeg kender til en far og mor, der bor i hver sin ende af landet, drengen flyves fra landsdel til landsdel, og transporten deles, så far betaler ud og mor betaler hjem, far har en normal håndværkerløn, men mange udgifter, mor får KH, transporten er mildest talt dyr, og ingen af parterne har råd, men de er nødt til at acceptere at prioritere den udgift.

Alle ting, der vedrører dine personlige forhold - såsom din økonomi, din personlige holdning til din eks og jeres fortid - er du/I nødt til at lægge bag jer og få et samarbejde op at køre, I er bundet sammen for evigt, og der går rigtig mange år, før I kan komme på afstand af hinanden, der kommer intet godt ud af, at du forsøger at sabotere forholdet mellem ham og jeres barn.

Håber, at I finder en god løsning. 

Anmeld

9. december 2012

wamse

Anonym skriver:

Min fremtid og min datters fremtid er lidt vigtigere end en mand der vil lege far fordi han mistede sin mc.

Nej jeg nægter at betale udgiften for det var hans valg at søge samvær så må hans pung selv betale lorten,samt med alle de sorte penge han tjener så må han have råd til det. Men lige meget hvad er det ikke en sag der stopper hurtigt.

Hun er 19 mdr og har min dagpleje mor til at skrive under på at det værste der kan ske for hende nu er at han kommer ind i billedet

Jeg siger bestemt heller ikke, at dit barns fremtid ikke er vigtigt, min pointe var, at du risikerer at jeres barn skal transporteres de mange km frem og tilbage på sigt

Min datters far bor 200 km herfra, og da de havde en samværsperiode sidste år, bragte jeg hende der op, hvor han så sørgede for at hun kom hjem.

Jamen du nægter da bare at betale, men er ret sikker på, at der intet godt kommer ud af, at du vælger at gøre det sådan. Uden tvivl at du sender et bedre signal ved at være samarbejdsvillig Men dig om det

Håber på den bedste løsning for dit barn

Anmeld

9. december 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Hej alle sammen!

Jeg vil gerne høre fra jer der der har været igennem samvær sag og hvor eksen fik afslag på samvær. 

Vil i dele med mig om hvorfor han fik afslag, i må gerne være anonyme. Jeg håber så meget at min eks får afslag. Vores liv er blevet så godt, da jeg endelig blev fri fra ham.

Samt hvis nogen her ved om hvor stor chancen er for at der bliver lagt samvær når han bor i Kbh og jeg skal flytte til silkeborg her i juli 2013. Skal sige ingen af os har bil, ( han hat i få tilfælde mulighed for at låne) samt jeg har den fulde forældremyndighed. 

Igår ringede jeg til møderehjælpen og hende jeg snakkede med spurgte omhun kunne ringe tilbage om 2 min, og hørte aldrig tilbage fra hende hvilket jeg syntes der er for dårligt.

Håber nogen her kannhjælpe mig

For mig lyder det mest som om du er på et hævntogt.

Din datters far har begravet sin bror og du kan ikke trække en snor mellem den oplevelse og en bestemt opførsel?

Lad mig dele lidt fra mit liv, med en far der var ægte psykopat. For det kommer ikke pludseligt, det er noget der ligger i deres personlighed, som ikke kommer frem fordi de møder modstand af livet, det kommer når de møder modstand fra mennesker. Som datter af en voldsmand har jeg haft ansvaret for min mor, der blev gennemtæsket og voldtaget hver eneste dag, mine 2 søskende der var 5 år yngre end jeg og aldrig skulle med ud i badekaret og have de oplevelser som jeg havde.

Din datter skal have beskyttelse hvis han er syg, men så skal han have hjælp. At du ikke gider er ikke et argument. Og du burde passe på med hvilke betegnelser du bruger om din datters far - især som hun bliver ældre og vil kunne forstå. Nej, det er ikke noget der vil komme langsomt, som 2-årig kan vi mennesker forstå alt fra sprog, til sociale sammenhænge og et skifte i personstemningen hos de voksne. Du har travlt.

Jeg synes du skulle falde lidt ned og få skabt et overblik. Du kan ikke bare sidde i din ende og sige "nej, jeg gider ikke" - statsforvaltningen ser ikke på om du mener han gider hende pga det og det, men om I vil samarbejde og om I kan finde ud af at omtale den anden med bare en smule forståelse. Det handler om indlevelse når man er mor og far - ikke kun overfor jeres barn, men også overfor det andet menneske som man selv frivilligt lavede en baby på...

Jeg tager ikke hans parti, men du skal passe på med at stemple mennesker, er han ked af det fordi hans bror er væk, så er det jo et meget håndgribeligt problem der kan ordnes, men det har intet at gøre med evnerne som far. Du kan ikke vælge om du vil dele din datter - for det accepterede du da du valgte faderen. 

Anmeld

9. december 2012

LinLin

Anonym skriver:

Efter hvad jeg har fået af videskal jeg intet betale i transport da det er hans valg at søge samvær samt har jeg ikke råd til at betaletilham når jeg er på suog han skal bare holde sig fra mit barn

Hans Valg at søge samvær??? Det er da også hans barn selvom du har fuld forældremyndighed

Man skal altså stadig dele udgifterne så vidt jeg ved!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.