Samvær hvor han fik afslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Med den måde han har været på så nej, han er syg i skalden og han vil hende kun fordi hun er en udgift og hanhar måtte sælge bil og mc pga den udgift. Har har valgt hende fra. Så nej om jeg så skulle flytte til USA med hende gjorde jeg det. 

Jeg vil helst ikke dele ud af historien omkring vores forhold, men han er syg i skalden. Og har ca 50 mennesker der kan vidne til det

selvom at han er syg i skralden, er det stadigvæk hans barn.
men hvis han er så slem så får han nok ikke samværd.
men er det kommet lige pludselig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg skulle betale ½ af transporten sidste år, så kan ikke forstå, hvis du ha fået det af vide.

Jeg ville da få styr på. om han skal have samvær inden du flytter, for ellers risikerer du jo at jeres barn får enormt meget transport

Hvor gammel er jeres barn?

Min fremtid og min datters fremtid er lidt vigtigere end en mand der vil lege far fordi han mistede sin mc.

Nej jeg nægter at betale udgiften for det var hans valg at søge samvær så må hans pung selv betale lorten,samt med alle de sorte penge han tjener så må han have råd til det. Men lige meget hvad er det ikke en sag der stopper hurtigt.

Hun er 19 mdr og har min dagpleje mor til at skrive under på at det værste der kan ske for hende nu er at han kommer ind i billedet

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

selvom at han er syg i skralden, er det stadigvæk hans barn.
men hvis han er så slem så får han nok ikke samværd.
men er det kommet lige pludselig?

At han er syg i skalden eller at han pludselig vil se sit barn?

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

louise8723 skriver:

I skal dele transporten.. Flytter du dog mere end 150km væk eller besværliggøre det for ham at hente barnet kan det bestemmes at du skal stå for transporten alene.. Selvom du er på su...

Igen, han vælger at vil se sin unge så må han selv betale. Jeg betaler ikke når jeg ved manden tjener mange sorte penge.

Anmeld

8. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Han har kørt psykisk terror på mig, selv da vi ikke var sammen, manden erblevet syg i skalden efter hans bror tog sit eget liv. Tro mig det er ikke fordi han er en idiot, en fordi han er psykopat, og havde jeg ikke været inde under kommunen havde han også banket mig i stedet for at tage hårdt fat i mig

har du overvejet at han skal have hjælp? at miste en bror kan slå en helt ud..
hvorfor er han ikke meldt og dømt hvis der er vidner til det?

Anmeld

8. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

At han er syg i skalden eller at han pludselig vil se sit barn?

at han er syg i skralden? det kommer jo ikke ud af det blå..

Anmeld

8. december 2012

louise8723

Anonym skriver:

Igen, han vælger at vil se sin unge så må han selv betale. Jeg betaler ikke når jeg ved manden tjener mange sorte penge.

Jeg forklare dig bare reglerne..

Og hvis det kom i statsamtet ville det være svaret du fik..

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

at han er syg i skralden? det kommer jo ikke ud af det blå..

Jeg vil mene det slog klik i hoved på ham den dag hans bror begik selvmord. Har køre psykosisk terror på sine kærester jeg er ikke den første, af hvad en af hans venner har fortalt mig. 

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

har du overvejet at han skal have hjælp? at miste en bror kan slå en helt ud..
hvorfor er han ikke meldt og dømt hvis der er vidner til det?

Manden nægter hjælp, han hader psykologer og helt ærligt hvis en mand på næsten 31 ikke valgte at få hjælp dengang (skete da han var 22-23år) så gider jeg ikke stå inde for det, der er meget til vores forhold. Men manden svorede på at tage hende fra mig som hævn

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

louise8723 skriver:

Jeg forklare dig bare reglerne..

Og hvis det kom i statsamtet ville det være svaret du fik..

Syntes bare det er underligt for det er bestemt ikke det jegvhas fået af vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.