sund slik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

Studerendemor

Gravid2012 skriver:

Jeg skal ha video aften med en veninde om et par dage hjemme ved hende. Hun er overvaegtig og er rigtig ked af at hun hele tiden tager paa..

saa jeg vil ikke komme med slik og friste hende....istedet for komme med noget sund slik... saa kan hun ogsaa faa et skjult godt raad om hvad sund slik fx kan vaere....

har i nogen gode ideer... jeg taenker fx toerrede frugter?

Som flere, helt rigtigt, påpeger, er tørret frugt ikke ligefrem sundt. Men når jeg engang imellem skal forkæle mig selv, laver jeg små lækre kugler af mandler, dadler, ren kakao, og nøddeolie. Det får en tur i kaffekværnen og bliver rullet i enten kakao eller kokos. Her til jul, kan der med fordel også kommes til kanel i. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

B&J

Maja88 skriver:

skræller du dem???

hvis de er super flotte så gør jeg ikke ellers gør jeg det man vælger selv og jeg kan lig begge dele

Anmeld

8. december 2012

Lunae

Hvad med en lækker frugtsalat og så i stedet for vaniljecreme kan du bruge cheasy vaniljeyoughurt! Det er virkelig lækkert!

Ellers er et frugtfad altid virkelig lækkert!

Anmeld

8. december 2012

Gravid2012

Taco78 skriver:

Uha en masse lækre ting, I alle kommer med - jeg vil da også prøve med de hjemmelavede chips

Til TS vil jeg bare sige, at du lyder rigtig betænksom og som en god veninde!!

aarh tak for dine soede ord.....

Anmeld

8. december 2012

tarkoflen

Uhh en lækker hjemmelavet humus som dip til grøntsager er altså bare lækkert! Gem lidt af kogevandet til at fortynde den med, så behøver du slet ikke så meget olie

Sødt af dig, at tænke på hende! Det er jeg sikker på, at hun sætter pris på!

God fornøjelse

Anmeld

8. december 2012

Maja88

B&J skriver:

hvis de er super flotte så gør jeg ikke ellers gør jeg det man vælger selv og jeg kan lig begge dele

ej det fungerer slet ikke.. ligger du noget over dem

Anmeld

8. december 2012

B&J

Maja88 skriver:

ej det fungerer slet ikke.. ligger du noget over dem

nej det gør jeg ikke men de skal jo også være tynde.... ca 2mm eller sådan noget som chips. jeg puttede dem på et stykke bagepapir i microovnen eller i ovnen... også til de er gyldene som chips så er de sprøde osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.