Morgenmad til "baby" 11 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.424 visninger
32 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger!

Jeg har brug for inspiration til et ordentligt og mættende morgenmads måltid til Ida?

Pt. får hun en bolle og noget frugt eller rugbrød - og det er bare keeeedeligt. Og flere dage i træk med det der, så gider hun det ikke. Hun spiser IKKE grød, overhovedet. Jeg kan ikke få det i hende og jeg vil ikke tvinge hende.

Så HJÆLP?! For hvidt brød vil jeg helst ikke have hun får for meget af, og rugbrød er i længden alt for kedeligt for hende og så strejker hun.

Og så er hun forresten ikke den største morgenmads spiser i forvejen...

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

B&J

hun vil heller ikke have havre gryn???? med lidt sukker på??? for det er jo ikke grød..

og ja det er da svært når det ikke må være grød og cornflakes det er hun jo ikke gammel nok til at tykke det hele jo måske hvis det er blødt nok

men du kan jo altid købe mørke boller så det ikke er hvidt brød

men ja den er svær kan godt forstå du syntes det er svært

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

hun vil heller ikke have havre gryn???? med lidt sukker på??? for det er jo ikke grød..

og ja det er da svært når det ikke må være grød og cornflakes det er hun jo ikke gammel nok til at tykke det hele jo måske hvis det er blødt nok

men du kan jo altid købe mørke boller så det ikke er hvidt brød

men ja den er svær kan godt forstå du syntes det er svært

Nej, gryn vil hun heller ikke have :-( Hverken med sukker eller kanel eller frugt eller... ja, whatever!

Men ja, må se efter nogle mørke boller

Anmeld

7. december 2012

B&J

rikkeregnbue skriver:

Nej, gryn vil hun heller ikke have :-( Hverken med sukker eller kanel eller frugt eller... ja, whatever!

Men ja, må se efter nogle mørke boller

Hvad med yoghurt???

Anmeld

7. december 2012

O&L

Min dreng på 1år for yoghurt med en smule havregryn drysset henover.. Og det glider liiige ned 

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

Hvad med yoghurt???

Yoghurt med gryn er afprøvet - og nix, det funker heller ikke. Men måske man skulle prøve det igen

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maria89 skriver:

Min dreng på 1år for yoghurt med en smule havregryn drysset henover.. Og det glider liiige ned 

Det har vi også prøvet herhjemme, uden held. Men måske man skulle prøve igen

Anmeld

7. december 2012

B&J

rikkeregnbue skriver:

Yoghurt med gryn er afprøvet - og nix, det funker heller ikke. Men måske man skulle prøve det igen

ja prøv det igen det kunne jo være den virkede

Anmeld

7. december 2012

Mor til Mike

rikkeregnbue skriver:

Hej piger!

Jeg har brug for inspiration til et ordentligt og mættende morgenmads måltid til Ida?

Pt. får hun en bolle og noget frugt eller rugbrød - og det er bare keeeedeligt. Og flere dage i træk med det der, så gider hun det ikke. Hun spiser IKKE grød, overhovedet. Jeg kan ikke få det i hende og jeg vil ikke tvinge hende.

Så HJÆLP?! For hvidt brød vil jeg helst ikke have hun får for meget af, og rugbrød er i længden alt for kedeligt for hende og så strejker hun.

Og så er hun forresten ikke den største morgenmads spiser i forvejen...

På forhånd tak

Har du prøvet at lave havregrød med banan? min søn ville IKKE spise havregrød eller anden slags grød indtil jeg proppede en hel banan og andet frugt sammen med det - i dag vil han ikke have andet til morgenmad, det er hans yndlings - Men han nægter stadig at spise det hvis der ikke er banen eller massere af frugt i. 

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mikey Mike skriver:

Har du prøvet at lave havregrød med banan? min søn ville IKKE spise havregrød eller anden slags grød indtil jeg proppede en hel banan og andet frugt sammen med det - i dag vil han ikke have andet til morgenmad, det er hans yndlings - Men han nægter stadig at spise det hvis der ikke er banen eller massere af frugt i. 

Jeps, og Idas mave har ikke godt af så meget banan. Så max. en halv har jeg puttet i grøden og det virker ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.