Så er vi der igen... !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Dustmuz

banana3 skriver:

Det kan da være de har nogle ting de vil sælge til billige penge, når nu jeg er så dum at tro, at jeg rent faktisk kan bruge det efter den 21

Sig endelig til hvis du falder over nogen gode tilbud hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

banana3

Dustmuz skriver:

Sig endelig til hvis du falder over nogen gode tilbud hehe

Haha - det kan være vi skal lave en annonce til dem der "ved" at jorden går under.

Nu hvor vi skal til at være forældre, så kunne jeg da godt tænke mig at købe et par billige ting ? Feks. en hvid kiliseng, så hvis der sidder nogen derude som går under sammen med jorden den 21, så vil jeg meget gerne købe jeres kiliseng. Helst hvid..

Anmeld

7. december 2012

Dustmuz

banana3 skriver:

Haha - det kan være vi skal lave en annonce til dem der "ved" at jorden går under.

Nu hvor vi skal til at være forældre, så kunne jeg da godt tænke mig at købe et par billige ting ? Feks. en hvid kiliseng, så hvis der sidder nogen derude som går under sammen med jorden den 21, så vil jeg meget gerne købe jeres kiliseng. Helst hvid..

Noget i den stil hehe

Anmeld

7. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Solstrålebørn skriver:

Der er jo hamrende meget snak om at jorden går under d. 21. December, da  mayaindianernes kalender ophør der. Det er jo sagt mange tusinde gange før at jorden vil gå under...

Jeg er en af dem som ikke tror på det sker! 

Lige nu høre jeg mange sige, "Vi skal have alt klar inden d. 21. December.. Det er skam også forståeligt for dem der tror at det sker der.. 

Jeg respekter fuldt ud dem som spekulere over hvordan og hvorledes med d. 21. December 2012 og dem der er bange! 

Er der hamrende meget snak om det? Hvor? Hvem tror dog på det? Jeg troede kun, det var rablende gale folk, der tog det alvorligt. Ikke engang de mest useriøse aviser beskæftiger sig med det. 

Anmeld

7. december 2012

Maja88

men hva nu hvis... jorden virkelig gik under...

jeg tror som sådan ikke på det men er da lidt bangr alligevel

Anmeld

7. december 2012

grinny

Jeg er så en af dem som inderst inde godt ved at det ikke sker, men alligevel er jeg mega bange og har været det lige siden de fortalte datoen.

Jeg har været bange hver gang det er blevet sagt, og jeg bliver lige bange hver gang. Ved ikke hvorfor jeg kan bliveså skræmt gang efter gang, men det kan jeg.

Da de fortalte om datoen græd jeg, fordi så ville jeg ikke komme til at holde jul med mine forældre igen (vi skifter mellem mine forældre og hans forældre), det skal jeg nemlig i år og tænk nu hvis det ikke kommer til at ske.

Jeg sluger alt det der lort til mig og er sikker på at jorden går under, selvom jeg som skrevet inderst inde godt ved at jorden ikke bare lige pludselig kan forsvinde - puf - og så var den væk 

Jeg har ikke set filmen 2012, det vil jeg først i 2013 - og jeg glæder mig til at vågne d. 22 december 

Har forresten hørt noget om at de havde glemt skudår, og derfor ville jorden, i følge deres kalender, allerede været gået under nu

Anmeld

7. december 2012

MortilElias2010

Solstrålebørn skriver:

Der er jo hamrende meget snak om at jorden går under d. 21. December, da  mayaindianernes kalender ophør der. Det er jo sagt mange tusinde gange før at jorden vil gå under...

Jeg er en af dem som ikke tror på det sker! 

Lige nu høre jeg mange sige, "Vi skal have alt klar inden d. 21. December.. Det er skam også forståeligt for dem der tror at det sker der.. 

Jeg respekter fuldt ud dem som spekulere over hvordan og hvorledes med d. 21. December 2012 og dem der er bange! 

Har endnu ikke hørt at verden skulle gå under den 21 december indtil nu - den skulle også gå under den 21 oktober på min mands 41 års fødselsdag i år  Og skulle den gøre det, så lad det gå stærkt så vi ikke når at tænke over det 

Anmeld

7. december 2012

LilleSmølf

Jeg sidder og håber på at det sker d. 21. så jeg slipper for eksamen den dag...

Anmeld

7. december 2012

Dustmuz

Odense92 skriver:

Jeg sidder og håber på at det sker d. 21. så jeg slipper for eksamen den dag...

desværre.. det sker IKKE.. hvis den kommer den 21, bliver den udsat til januar..
Så desværre.. må skuffe dig..

jeg fyrer en kriger på dommedag, så den ikke tør komme igen før januar.. jeg VIL have min julemad i fred og ro

Anmeld

8. december 2012

Kofoed.

BabyWish2012 <3 skriver:

På en måde tror jeg bestemt ikke at jorden går under d. 21 december, fordi det er sagt 1000 gange før .. - hvorfor skulle jorden gå under, fordi maya folkenes kalender ophører der?

Det var det samme med ham der manden der havde pakket alle sine ting og forberedt sig på jorden ville gå under i maj, og da det så ikke skete, måtte han ty tils ig og sige jamen det skete først i oktober  .. 

Men det er da mærkeligt at datoen kommer tættere på, for da filmen 2012 kom ud i sin tid, så føles 2012 så lang væk og man grinte bare af det, men håber da ikke jorden går under d. 21 december, det ville da gøre mig helt ulykkelig hvis jeg ikke skal møde min prinsesse i maven 

Men tror ikke det sker .. 

Vil lige give dig den rigtige historie.
Han havde regnet sig frem til at jordens undergang ville starte i maj og være fuldt endt i oktober, så han ændrende ikke slut datoen, men bare, at den alligevel ikke startede så lang tid før. Men var det ikke sidste år?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.