Så er vi der igen... !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Wimmie

BabyWish2012 <3 skriver:

Men det er da mærkeligt at datoen kommer tættere på, for da filmen 2012 kom ud i sin tid, så føles 2012 så lang væk og man grinte bare af det, men håber da ikke jorden går under d. 21 december, det ville da gøre mig helt ulykkelig hvis jeg ikke skal møde min prinsesse i maven 

Men tror ikke det sker .. 

Jeg griner stadig...for det er skisme en ringe film 

Bare rolig, er sikker på at du nok skal møde din baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
FrkZier skriver:

jeg synes bare det er lidt morsomt :p - for at være ærlig har jeg lidt svært ved at sætte mig ind i at nogen seriøst tror at verden går under om 14 dage

Lige mine ord

Anmeld

7. december 2012

wamse

Ej så gider jeg sgu ikke gøre mere rent her hjemme, hvis det hele alligevel bare ramler

Så vil jeg voldæde af slik og junkfood. Drikke mig en ordenlig skid på, og gå herfra med fuld skrald på

Ej jeg tror ikke på det, og hvis det skete, så gad jeg seriøst ikke vide det, for hvad gavn skulle det gøre.

Anmeld

7. december 2012

Solstrålebørn

BabyWish2012 <3 skriver:

Hehe ja, og hvor må man føle sig til grin bagefter hvis man har forladt hus og familie fordi man troede jorden ville gå under

Mega meget... 

Anmeld

7. december 2012

Solstrålebørn

wamse skriver:

Ej så gider jeg sgu ikke gøre mere rent her hjemme, hvis det hele alligevel bare ramler

Så vil jeg voldæde af slik og junkfood. Drikke mig en ordenlig skid på, og gå herfra med fuld skrald på

Ej jeg tror ikke på det, og hvis det skete, så gad jeg seriøst ikke vide det, for hvad gavn skulle det gøre.

Ja stop du med rengøringen osv... Æd en masse slik, junkfood og drik dig i hegnet... 

Anmeld

7. december 2012

wamse

Solstrålebørn skriver:

Ja stop du med rengøringen osv... Æd en masse slik, junkfood og drik dig i hegnet... 

ja for pokker, det skal ikke gå stille for sig når jeg går herfra

Anmeld

7. december 2012

Dustmuz

Solstrålebørn skriver:

Der er jo hamrende meget snak om at jorden går under d. 21. December, da  mayaindianernes kalender ophør der. Det er jo sagt mange tusinde gange før at jorden vil gå under...

Jeg er en af dem som ikke tror på det sker! 

Lige nu høre jeg mange sige, "Vi skal have alt klar inden d. 21. December.. Det er skam også forståeligt for dem der tror at det sker der.. 

Jeg respekter fuldt ud dem som spekulere over hvordan og hvorledes med d. 21. December 2012 og dem der er bange! 

jeg er ret ligeglad med hvad andre siger..

hvis dommedag kommer den 21 december for den edder hytme og vide den kan godt pisse af og vente til januar jeg VIL have min julemad i fred.. hehe

Anmeld

7. december 2012

Clisolka

Solstrålebørn skriver:

Der er jo hamrende meget snak om at jorden går under d. 21. December, da  mayaindianernes kalender ophør der. Det er jo sagt mange tusinde gange før at jorden vil gå under...

Jeg er en af dem som ikke tror på det sker! 

Lige nu høre jeg mange sige, "Vi skal have alt klar inden d. 21. December.. Det er skam også forståeligt for dem der tror at det sker der.. 

Jeg respekter fuldt ud dem som spekulere over hvordan og hvorledes med d. 21. December 2012 og dem der er bange! 

Jeg tror heller ikke på det 

Anmeld

7. december 2012

Muhmi

Jeg var på et tidspunkt ret hybet op på alt det der dommedags-noget, men ja... Det er forsvundet med tiden og jo nærmere vi kommer på datoen jo mindre kan vi gøre hvis det sker... Og hvis det sker, tja, så sker det jo ligemeget hvor meget vi forbereder os...

Desuden var der jo noget med at der skulle smadre en planet ind i os og altså, den ville vi jo kunne se med det blotte øje nu her, hvis det var det der var ved at ske...

Vi får at se

Anmeld

7. december 2012

banana3

Det kan da være de har nogle ting de vil sælge til billige penge, når nu jeg er så dum at tro, at jeg rent faktisk kan bruge det efter den 21

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.