kunne skrige !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

FrkZier

Michellabr skriver:

Ja vi gjorde så ! Vi syntes det var alt for sent, og de ting det handlede om, har jeg været igennem nu så vi tager fra modul 2 Var det godt ? 

hehe okaj, ja vi var afsted - meeen.. skulle nok havde været afsted en del tidligere, det var ikke særlig relevant for en i 20. uge, så i er absolut ikke gået glip af noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Michellabr

FrkZier skriver:

hehe okaj, ja vi var afsted - meeen.. skulle nok havde været afsted en del tidligere, det var ikke særlig relevant for en i 20. uge, så i er absolut ikke gået glip af noget

Det var lidt det jeg tænkte så nu glæder jeg mig bare til modul 2

Anmeld

12. december 2012

FrkZier

Michellabr skriver:

Det var lidt det jeg tænkte så nu glæder jeg mig bare til modul 2

vi tager det 10/1

Anmeld

12. december 2012

Michellabr

FrkZier skriver:

vi tager det 10/1

Den dato har vi også snakket om  

Anmeld

12. december 2012

bobbles

FrkZier skriver:

AF GLÆDE!!

jeg har idag bestået min køreprøve

det har været en laaaaaaaang kamp på næsten 10måneder med en senil kørelære, biler der gik i stykker(og nej det var ikke mig der ødelagde dem), ferier og alt der bare ramlede sammen.. med STOR fare for aflysning pga. lorte sne - lykkeds det mig AT FÅ MIT KØREKORT ENDELIG!!

AGGGGG

tillykke det er en rigtig fed følelse og i starten bruger man nok en anelse mere benzin end normalt da man er helt ivrig for at komme ud og køre bestod min køre prøve den 5 november det var efter 3 1/2 måned

Anmeld

12. december 2012

CamillaSoefelt

FrkZier skriver:

AF GLÆDE!!

det har været en laaaaaaaang kamp på næsten 10måneder med en senil kørelære, biler der gik i stykker(og nej det var ikke mig der ødelagde dem), ferier og alt der bare ramlede sammen.. med STOR fare for aflysning pga. lorte sne - lykkeds det mig AT FÅ MIT KØREKORT ENDELIG!!

AGGGGG

Tillykke;-)!!

Anmeld

12. december 2012

Ploffer

FrkZier skriver:

AF GLÆDE!!

AGGGGG

Kæmpe stort tillykke

Ej hvor må det være en skøn følelse jeg skal til køreprøve på onsdag og håber virkelig jeg består så jeg kan komme ud og køre

Anmeld

12. december 2012

M&N

Tillykke søde! Det må da være noget af en sejr og så i det her sne vejr

Anmeld

12. december 2012

FrkZier

tak allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.