Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Monica P skriver: Godt klaret, og stort Tillykke = det betyder en lille julesang til dig Monica
Godt klaret, og stort Tillykke
= det betyder en lille julesang til dig
Monica
TAAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: AF GLÆDE!! jeg har idag bestået min køreprøve det har været en laaaaaaaang kamp på næsten 10måneder med en senil kørelære, biler der gik i stykker(og nej det var ikke mig der ødelagde dem), ferier og alt der bare ramlede sammen.. med STOR fare for aflysning pga. lorte sne - lykkeds det mig AT FÅ MIT KØREKORT ENDELIG!! AGGGGG
AF GLÆDE!!
jeg har idag bestået min køreprøve
det har været en laaaaaaaang kamp på næsten 10måneder med en senil kørelære, biler der gik i stykker(og nej det var ikke mig der ødelagde dem), ferier og alt der bare ramlede sammen.. med STOR fare for aflysning pga. lorte sne - lykkeds det mig AT FÅ MIT KØREKORT ENDELIG!!
AGGGGG
Først: IKKE SKRIGE.. det larmer så forfærdelig meget..
for det andet: TILLYKKE
Dustmuz skriver: Først: IKKE SKRIGE.. det larmer så forfærdelig meget.. for det andet: TILLYKKE
jeg skal prøve
og TAAAK
god denne smiley kunne skrige
det er såååååå flot stort tillykke
Tauf skriver: Tillykke. Det er så fedt at få sit kørekort :-):-) Jeg fik mit i februar :-):-)
Tillykke. Det er så fedt at få sit kørekort :-):-) Jeg fik mit i februar :-):-)
taak
er også bare så glad, det bare en lettelse jeg endelig har fået det
Kæmpestort tillykke med det!!!
..Det lyder sgu som om, at vejen dertil har været noget besværlig! Men dejligt, at det endelig er overstået!
emmagirl skriver: Kæmpestort tillykke med det!!! ..Det lyder sgu som om, at vejen dertil har været noget besværlig! Men dejligt, at det endelig er overstået!
taaak
åh det har været SÅ besværligt, min kørelære er 80 og MEGA senil, han havde til at starte med glemt at underskrive mine papire så min første teoriprøve blev afvist efter jeg havde taget den og alt muligt - så skulle vente 2 måneder på en ny teoriprøve derefter fik han booket mig på den forkerte måned til glatbane så skulle vente ENDNU 1½ måned så brænder hans bil sammen, så jeg ikke kunne komme ud og køre i knap 2 måneder før han fik en ny åååh MEN NU DET OVERSTÅET
FrkZier skriver: taaak åh det har været SÅ besværligt, min kørelære er 80 og MEGA senil, han havde til at starte med glemt at underskrive mine papire så min første teoriprøve blev afvist efter jeg havde taget den og alt muligt - så skulle vente 2 måneder på en ny teoriprøve derefter fik han booket mig på den forkerte måned til glatbane så skulle vente ENDNU 1½ måned så brænder hans bil sammen, så jeg ikke kunne komme ud og køre i knap 2 måneder før han fik en ny åååh MEN NU DET OVERSTÅET
Det lyder så tragikomisk altså! Han burde da vidst gå på pension! Og heldigt at det alligevel ikke tog SÅ lang tid, at du nåede at føde i mellemtiden
emmagirl skriver: Det lyder så tragikomisk altså! Han burde da vidst gå på pension! Og heldigt at det alligevel ikke tog SÅ lang tid, at du nåede at føde i mellemtiden
han skal også på pension nu, jeg var hans sidste elev der lige skulle igennem møllen!
HAH' ja det kunne da have været typisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128