Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: han skal også på pension nu, jeg var hans sidste elev der lige skulle igennem møllen! HAH' ja det kunne da have været typisk
han skal også på pension nu, jeg var hans sidste elev der lige skulle igennem møllen!
HAH' ja det kunne da have været typisk
Heldigvis for andre da, men neeeedern for dig
Men godt at du fik det overstået
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Heldigvis for andre da, men neeeedern for dig Men godt at du fik det overstået
er bare SÅ lettet over det eeeendelig er overstået!
FrkZier skriver: er bare SÅ lettet over det eeeendelig er overstået!
Dét kan jeg dælme godt forstå. Det er også bare sådan en frihed at have et kørekort!
emmagirl skriver: Dét kan jeg dælme godt forstå. Det er også bare sådan en frihed at have et kørekort!
det er også bare en kæmpe sten der er blevet flyttet fra mine skuldre, har bare gået i næsten 10måneder og været så bekymret osv! men ikke mere
FrkZier skriver: det er også bare en kæmpe sten der er blevet flyttet fra mine skuldre, har bare gået i næsten 10måneder og været så bekymret osv! men ikke mere
Shit, det har da også være vildt længe undervejs! Puha! Nu kan du endelig "slappe" af og bare glæde dig til jul og supermand
emmagirl skriver: Shit, det har da også være vildt længe undervejs! Puha! Nu kan du endelig "slappe" af og bare glæde dig til jul og supermand
jaaaa
Stort tillykke ! hvor fedt
Michellabr skriver: Stort tillykke ! hvor fedt
tak smukke
synes ikke du/i var til forældreaften i torsdags? ombestemte i jer?
FrkZier skriver: tak smukke synes ikke du/i var til forældreaften i torsdags? ombestemte i jer?
Ja vi gjorde så ! Vi syntes det var alt for sent, og de ting det handlede om, har jeg været igennem nu så vi tager fra modul 2 Var det godt ?
tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128