Hvor tit får I dessert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

SaNiNa

Stort set kun når vi har gæsten... men hvis vi spise hos svigerne så er der altid aftenkaffe med kage eller is

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Vi spiser dessert ligeså ofte vi har lyst
Typisk er en bare lige en is eller lign., og det er efterhånden sjældent det sker.. men vi havde en periode hvor vi fik dessert næsten hver dag, og det var alt fra hjemmebagt kage til frugtsalat
Jeg ELSKER dessert, og jeg er så heldig at det ikke rigtig sætter sig!

Endnu... kender en del der havde det som dig og pludselig tog de på...sådan skete det også for min søster, havde ikke set hende nogle uger og der havde hun taget næsten 10 kg på...men det klæder hende nu godt, for hun var tynd før...
Knus Eva...

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Endnu... kender en del der havde det som dig og pludselig tog de på...sådan skete det også for min søster, havde ikke set hende nogle uger og der havde hun taget næsten 10 kg på...men det klæder hende nu godt, for hun var tynd før...
Knus Eva...

Jeg tager på hvis jeg bare spiser løs..men jeg er god til at huske at gå en tur hvis jeg tager et ekstra stykke kage

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er 25 og meget slank - men min mor siger at man godt kan være fed indeni - altså i blodårene Jeg er ligeglad - eelsker McDonaldsmad...

Anmeld

10. juni 2009

ekzunz

Rosa skriver:

Jeg er 25 og meget slank - men min mor siger at man godt kan være fed indeni - altså i blodårene Jeg er ligeglad - eelsker McDonaldsmad...

Måske du er tynd-fed.......synes det er et fantastisk ord.....
gid jeg var tyndfed.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.