Hvor tit får I dessert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Kloster

Vi fik købt jordbærgrød i går til dessert, men kom til at tænke på, at det gør vi nærmest aldrig.

Hvor tit får I det?
Er det bare en gammel tradition, der er uddøet?

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

ivfmarie

aldrig til hverdag. Nogen gange hvis der er gæster. Jeg ser ingen grund til at indtage de ekstra kalorier - jeg prøver virkelig at skære ned, så det er et oplagt sted at starte.

Unger får nogengange en bette is efter aftensmaden - hvis de har gjort sig fortjent .

Marie - der kan huske at vi altid fik   efterret når vi spiste ved min mormor og morfar

Anmeld

10. juni 2009

Lise

Kun når vi har gæster f.eks. i forbindelse med fødselsdage mv.

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Får vi aldrig... Kun ti familie tam tam...

Anmeld

10. juni 2009

CarinaSB

kan godt finde på at lave det til manden .. men det er fordi at han er så tynd ..

han er 182 cm høj og vejer 52 kg .. så han trænger til lidt fedt

Anmeld

10. juni 2009

Kaufie

Af og til får vi en lille portion frugtgrød med mælk på - eller frugtfad, som så står hele aftenen.

Is en gang imellem i weekender - men kun hvis William har spist meget aftensmad. Ellers nogen gange hvis vi har gæster.

Anmeld

10. juni 2009

Pige2009

Får kun dessert når der er gæster ellers står den på frugt senere om aftenen, men det er vel også en slags dessert.

Anmeld

10. juni 2009

Honningblomst

Aldrig...vi kan ikke spise mere når vi har spist mad...når vi har gæster vil jeg hellere lave en lækker forret...og så ellers en kage til senere..
Knus Eva..

Anmeld

10. juni 2009

Lone Jakobsen

vi får det næsten heller aldrig.
så er det en is til ungerne hvis det har været en særlig lang dag eller vi har hygget lidt ekstra om maden.
de fredage hvor de er hjemme ved os får de "fredags slik" til disney sjov, men det er jo ikke dessert som sådan.

Anmeld

10. juni 2009

3rollinger

Naesten altid.

Men for det meste er desserten en lille portionsyoghurt (meget typisk spansk) eller frugt. Lige fra vandmelon til kiwi eller jordbaer, ja, hvad som helst.

En gange imellem koeber vi ogsaa en plade moerk chokolade og saa spiser vi bare et lille stykke hver aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.