Er jeg den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

TNBC

Yurie skriver:

Der synes at pædofilmorderen skal have en kugle for panden??
Eller i hans private dele?

http://m.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-204320 35
http://m.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-204481 59

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Nemesis

han skulle fanme kasteres med en sløv ske, mens han var ved bevidsthed!

Føj for et svin!!!

Den eneste trøst er, at han forhåbentlig resten af sit liv skal i fængsel hvor sådanne forbrydelser er SÅ ringe set at hans liv bliver et levende helvede!!

Håber han bliver voldtaget analt til han sprækker!!!

sorry!

Sisse

Anmeld

7. december 2012

Clisolka

Fy for....!!!! Hvor er det forfærdeligt for den lille pige, og hvilken skæbne 

Anmeld

17. december 2012

Father

Carina:-) skriver:

Ej puha.

Du sidder vel ikke og vil lave en debat til fordel for sådan et svin??

Nej det nok mere til fordel for menneskeheden.

2 wrongs don't make a right.

Anmeld

17. december 2012

Father

Camilla.. skriver:

Nej, jeg skal ikke.

Alle pædofile, moder osv! burte få det på præcis samme måde. Så de måske forstår.

Tror ikke han synes det er fedt hvis Rocker john smadre hans røv hull.

Sikke dog en indstilling til livet, held og lykke med det.

Så hvis en rocker, der sidder i fængsel for mord, voldtager en pædofil, er han så en helt i dine øjne?

Anmeld

17. december 2012

Loa

Jeg kan love dig for at var det mit barn, så var jeg fuldstændig ligeglad med at spilde mit liv i fængsel, jeg havde gjort alt for at slå den mand ihjel!!
Føj for satan!! Der MÅ være et særligt sted i helvede til de mennesker!!

Anmeld

17. december 2012

Loa

Father skriver:

Nej det nok mere til fordel for menneskeheden.

2 wrongs don't make a right.

Så du syntes han skulle sidde indespærret i et fængsel som ikke berøver ham andet end sin frihed? Hvor han kan se dvd/film/tv og spise hvad han lyster mens den stakkels lille piges familie skal leve med at have mistet hende på SÅ en brutal og klam måde??

Anmeld

17. december 2012

Father

Loa skriver:

Så du syntes han skulle sidde indespærret i et fængsel som ikke berøver ham andet end sin frihed? Hvor han kan se dvd/film/tv og spise hvad han lyster mens den stakkels lille piges familie skal leve med at have mistet hende på SÅ en brutal og klam måde??

Nej, jeg syntes faktisk at manden skal i behandling, dvs. en behandlingsdom, så han måske en dag kan tjene samfundet på en positiv måde.

Anmeld

17. december 2012

Loa

Father skriver:

Nej, jeg syntes faktisk at manden skal i behandling, dvs. en behandlingsdom, så han måske en dag kan tjene samfundet på en positiv måde.

Men tror du virkelig at en mand som har gjort noget SÅ langt ude og sygt kan blive "helbredt" og føre en helt normal tilværelse? Tror du ikke risikoen for at han ville gøre sådan mod et andet barn er til stede?

Hvis han nu fik en behandlingsdom og blev "helbredt" og kom ud i samfundet igen, og han 10 år efter gjorde sådan ved et nyt lille barn, hvad så? Er det så bare ærgerligt?

Anmeld

17. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Loa skriver:

Men tror du virkelig at en mand som har gjort noget SÅ langt ude og sygt kan blive "helbredt" og føre en helt normal tilværelse? Tror du ikke risikoen for at han ville gøre sådan mod et andet barn er til stede?

Hvis han nu fik en behandlingsdom og blev "helbredt" og kom ud i samfundet igen, og han 10 år efter gjorde sådan ved et nyt lille barn, hvad så? Er det så bare ærgerligt?

At han bliver voldtget af Rocker John er vel ikke en garanti på at han aldrig vil røre et barn igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.