Er jeg den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

TNBC

Dinna88 skriver:

Virkelig klamt

Jeg havde slet ikke forestillet mig, at jeg skulle læse noget SÅ stygt. Ej, hvor er det forfærdeligt...

Ja... han burde bare skydes.. eller faktisk rådne op i et fængsel sammen med en masse mænd og kvinder der hader pædofile.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Mor til Frederic og Freya

Yurie skriver:

Der synes at pædofilmorderen skal have en kugle for panden??
Eller i hans private dele?

Tænker bare på hvor meget hun har lidt inden hun døde, hvor meget hun nåede at opleve...

Det er på så mange punkter bare så forkert - ulækkert - tragisk mm. Så på en måde er det godt hun døde, ellers ville hun have været mærket for livet...

Var ikke selv meget ældre da min plejefar begyndte og selv om jeg snart er 32 år, kan jeg stadig både fysisk og psykisk mærke ham endnu.

Anmeld

6. december 2012

TNBC

Mor til Frederic og Freya skriver:

Tænker bare på hvor meget hun har lidt inden hun døde, hvor meget hun nåede at opleve...

Det er på så mange punkter bare så forkert - ulækkert - tragisk mm. Så på en måde er det godt hun døde, ellers ville hun have været mærket for livet...

Var ikke selv meget ældre da min plejefar begyndte og selv om jeg snart er 32 år, kan jeg stadig både fysisk og psykisk mærke ham endnu.

Ked af at høre at det er sket for dig. Men glad for at høre at du trosalt lever godt i dag.
Men ja, jeg er sikker på at det aldrig forsvinder.
Ja, hvis hun ikke var død, var det nok fortsat i mange mange år, før det var blevet opdaget.

Anmeld

6. december 2012

Camilla..

Han burte få skåret sine kønsdele af.

Også sidde inde resten af hans liv.

Samtidige med at flere voksne mænd ( store mænd ) voldtaget ham flere gange dagligt!

Usle møg svin!

Føj siger jeg bare..

Anmeld

6. december 2012

TNBC

Camilla.. skriver:

Samtidige med at flere voksne mænd ( store mænd ) voldtaget ham flere gange dagligt!

Usle møg svin!

Føj siger jeg bare..

Ja, så kan han mærke på sin egen krop hvad han gjorde mod den lille pige, der ikke havde en eneste chance. Jeg havde ikke kunne sidde i retten, jeg var gået helt amok.

Anmeld

6. december 2012

isabellasmor

Yurie skriver:

Ej hvor er det forfærdeligt ! !!! 

Anmeld

6. december 2012

MaleneJensen

Yurie skriver:

NEJ NEJ NEJ hvor er det dog forfærdelig

Stakkels lille barn   Der findes bestemt ingen straf der hård nok til sådan en mand..

Anmeld

6. december 2012

Mor til Frederic og Freya

Yurie skriver:

Ked af at høre at det er sket for dig. Men glad for at høre at du trosalt lever godt i dag.
Men ja, jeg er sikker på at det aldrig forsvinder.
Ja, hvis hun ikke var død, var det nok fortsat i mange mange år, før det var blevet opdaget.

Han lyder på en måde også 'ny' i overgreb's verden, ihvertfald ved så små børn.

For ellers ville han have vidst, hvad der sker med så en lille krop kontra hans vægt. De 21 brækked riben tyder på at hendes krop er bukket under for hans og alle de andre skader.. Med mindre det var med overlæg at hun skulle blive en stjerne på himlen.

Ingen menneskelig straf ville være nok for sådan en person..

Anmeld

6. december 2012

TNBC

Mor til Frederic og Freya skriver:

Han lyder på en måde også 'ny' i overgreb's verden, ihvertfald ved så små børn.

For ellers ville han have vidst, hvad der sker med så en lille krop kontra hans vægt. De 21 brækked riben tyder på at hendes krop er bukket under for hans og alle de andre skader.. Med mindre det var med overlæg at hun skulle blive en stjerne på himlen.

Ingen menneskelig straf ville være nok for sådan en person..

helt enig

Anmeld

6. december 2012

Father

Camilla.. skriver:

Usle møg svin!

Føj siger jeg bare..

Hvad så hvis de har fanget en uskyldig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.