Er jeg den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Camilla..

Father skriver:

Så han skal i fængsel for at voldtage. I fængslet skal han så voldtages, mener du.

Skal du så ikke i fængsel og voldtages for, at opfordre til voldtægt?

Nej, jeg skal ikke.

Alle pædofile, moder osv! burte få det på præcis samme måde. Så de måske forstår.

Tror ikke han synes det er fedt hvis Rocker john smadre hans røv hull.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Carina:-)

Father skriver:

Så han skal i fængsel for at voldtage. I fængslet skal han så voldtages, mener du.

Skal du så ikke i fængsel og voldtages for, at opfordre til voldtægt?

Ej puha.

Du sidder vel ikke og vil lave en debat til fordel for sådan et svin??

Anmeld

6. december 2012

Og er jeg den eneste der undrer mig over at barnets mor ikke er tiltalt...

Hun er mindst lige så skyldig,for med de skader der beskrives kan hun ikke have været uvidende 

Anmeld

6. december 2012

Alberte&Mor <3

Ja han sku satme ha en kugle for panden - klamme svin.

Anmeld

6. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Camilla.. skriver:

Nej, jeg skal ikke.

Alle pædofile, moder osv! burte få det på præcis samme måde. Så de måske forstår.

Det er da også en vidunderlig tanke at lade Rocker-John udøve "retfærdighed" på vores vegne. Den tankegang fatter jeg ikke. Rockerne styrer narkokriminaliteten med hård hånd, fører unge piger ud i misbrug og prostitution og skyder løs på hinanden på åben gade med fare for at involvere uskyldige. Skal vi virkelig bruge dem som dommere og bødler? 

Selvom det er næsten ubærligt at høre om forbrydelser som denne, og selvom det virker fristende at indføre tortur ved så grove forbrydere, mister vi alt, der gør vores samfund civiliseret, hvis vi tyr til den slags metoder. Luk ham endelig inde, helst livet ud. 

Anmeld

6. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Camilla.. skriver:

Nej, jeg skal ikke.

Det er da også en vidunderlig tanke at lade Rocker-John udøve "retfærdighed" på vores vegne. Den tankegang fatter jeg ikke. Rockerne styrer narkokriminaliteten med hård hånd, fører unge piger ud i misbrug og prostitution og skyder løs på hinanden på åben gade med fare for at involvere uskyldige. Skal vi virkelig bruge dem som dommere og bødler? 

Selvom det er næsten ubærligt at høre om forbrydelser som denne, og selvom det virker fristende at indføre tortur ved så grove forbrydere, mister vi alt, der gør vores samfund civiliseret, hvis vi tyr til den slags metoder. Luk ham endelig inde, helst livet ud. 

Anmeld

6. december 2012

Camilla..

Mor og meget mere skriver:

Den her bliver aldrig enige om.

Liv staf? Som om det sker.

- jeg synes, at han som det mindste skulle ha' skåret kønsdelene af.

Anmeld

6. december 2012

TNBC

Carina:-) skriver:

Og er jeg den eneste der undrer mig over at barnets mor ikke er tiltalt...

Hun er mindst lige så skyldig,for med de skader der beskrives kan hun ikke have været uvidende 

Der står jo ikke om det er første gang. han kan have været alene hjemme med hende, dels til at det kun er ham der kommer med hende.

Anmeld

7. december 2012

Yurie skriver:

Der står jo ikke om det er første gang. han kan have været alene hjemme med hende, dels til at det kun er ham der kommer med hende.

Der står hun havde gule mærker,de kommer først efter et stykke tid-tror simpelthen ikke på at moderen har været uvidende.

Anmeld

7. december 2012

TNBC

Carina:-) skriver:

Der står hun havde gule mærker,de kommer først efter et stykke tid-tror simpelthen ikke på at moderen har været uvidende.

Ok.. det kan jeg ikke huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.