dårlig dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Camilla30

Dét gør dig ikke til en dårlig mor! En samvittighedsfuld og omsorgsfuld mor kan jeg høre - du må ikke skælde dig selv mere ud over det, den slags sker for ALLE på et eller andet tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Anonym trådstarter

Simon Isaksen skriver:

uhh den type sviger forældre.. dem kender jeg alt for godt .. 
 er dog mere i kridt huset ved dem nu men var sku ikke nemt i starten, men ja tag det som det kommer og ignorer hans forældre, de skal jo ikke bestemme hvordan i opdrager jeres børn .. 
 - de kan give råd osv, men det er jer der bestemmet 

det prøver de... de prøvede også at give mig dårlig somvittighed over hun havde kolik og at det var min skyld...

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Tror altså det sker for de fleste mødre :-) Min datter trillede fra en seng ned på flisegulv, da hun var 6 mrd. BANG....jeg havde det også VILDT dårligt med det, men fandt siden ud af, at det sker sgu for de fleste. OGså værre ting end dette og det du har oplevet.

Sig det da endeligt til din mand. Det kunne lige så godt være sket for ham.

Kram

ja det kunne det

Anmeld

5. december 2012

Simon Isaksen

Anonym skriver:

det prøver de... de prøvede også at give mig dårlig somvittighed over hun havde kolik og at det var min skyld...

Det sådan noget man bare skal lukke ørene over for, eller konfontere dem med det, for det er bare ikke okay det kan jo køre en person psykisk ned og hvis de ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt må man bare sige de ikke kan komme på besøg og at du ikke ønsker at komme på besøg hos dem før de lære at opføre sig ordenligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.