Anonym skriver:
det er hvad jeg er... 4 måner gammel og har længe gjort antræk til at vende fra ryg til mave...
op fra lur i voksi og ligger på puffen... jeg åbner den og vender mig et sekund om for at slukke babyalarm modtageren der står og bibber...
og bang... der bliver trillet ud over kanten 40 cm ned... heldigvis på et vamset tykt tæppe... men nøj et skrig...
har brugt resten af dagen på at sige undskyld 
min mand kommer snart hjem og jeg ved ik om jeg tør fortælle ham det 

Puha, det er én af de ting jeg frygter allermest og jeg håber (7-9-13) aldrig det sker her... Kan godt forstå du føler dig som en dårlig mor, det ville jeg også... MEN det vil jeg altså langt fra kalde dig... Det kan ske, for selv den mest opmærksomme mor, der skal ikke mere end et splitsekund til at sådan noget sker... Og det er jo det der gør det så pisse svært for os at forberede os på....
40 cm er jo heldigvis ikke langt, men det skærer jo én i hjertet ligemeget hvor meget det er... GODT der ikke skete det lille pus noget og at du slipper med forskrækkelsen....

Til jer begge...
Om du vil fortælle det eller ej, den kan jeg ikke svare på, for jeg ville selv være i tvivl om jeg "turde" sige det.... Men jeg tror det er godt at få lettet hjertet for dig 
Anmeld